برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم اراک و هوادار با کمک داور ویدئویی (VAR) + لینک تهیه بلیت بازی نحوه خرید بلیت بازی سپاهان و ملوان در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و ذوب آهن در هفته چهارم لیگ برتر + لینک و قیمت پیشنهاد بیرانوند برای برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز جریمه سنگین AFC در انتظار نکونام و گاریدو! بازی پرسپولیس با الاهلی برای هواداران رایگان شد غایبان پرسپولیس در دیدار با الاهلی مشخص شدند ورزشگاه تختی تهران، انتخاب استقلال برای میزبانی در دربی ۱۰۴؟ پرسپولیس به دنبال مطالباتش از وزارت ورزش لوکاس ژوائو، در راه تهران بازگشت مرادمند به استقلال + عکس محمدی و سلیمی در لیست آسیایی استقلال استقبال از مشهدی‌های طلایی پارالمپیک پاریس + فیلم هادی رضایی: خوشحالم دوباره دست‌پر به مشهد برگشتم برانکو: بازی به بازی بهتر شدیم صفحه فیک ملی‌پوش استقلال دردسرساز شد استقلال به دنبال یک جلسه تمرین اضافه
سرخط خبرها

علی علیپور آماده بازگشت به فوتبال

  • کد خبر: ۱۸۵۹۸۰
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۰
علی علیپور آماده بازگشت به فوتبال
مهاجم سابق پرسپولیس به دنبال مجوز برای بازگشت به تمرینات گروهی تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهاجم ایرانی ژیل ویسنته بعد از تقریبا ۷ ماه دوری از میادین کم کم آماده بازگشت می شود. این بازیکن در یک ماه گذشته تمرینات قدرتی و بدنی خیلی خوبی را سپری کرده و از این خواستار بازگشت به تمرینات گروهی تیمش شده است. در همین راستا قرار است کادر پزشکی باشگاه پرتغالی جواب MRI علیپور را بررسی کرده و اگر تشخیص دهند او شرایط بازی کردن را دارد مجوز بازگشتش به تمرینات گروهی را صادر کنند.

علیپور عزم خود را جزم کرده که در جام ملت ها برای تیم ملی به میدان رود و به همین خاطر می خواهد در فرصت باقی مانده خودش را به سرمربی ژیل ویسنته تحمیل کند.

ناگفته نماند که امیر قلعه نویی از طریق دستیارانش وضعیت علیپور را جویا شده و او را به نوعی مدنظر دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->