کشف ۲۸ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز شماره‌گذاری نیسان آبی متوقف شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) تورم تولیدکننده از ۱۰۳ درصد به کانال ۳۹ درصد رسید خروج پول حقیقی با وجود بازار مثبت! | گزارش وضعیت بورس (۱۲ تیر ۱۴۰۳) سکه امامی وارد کانال ۴۳ میلیون تومان شد | طلا در مشهد گران‌تر شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قیمت جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار (۱۲ تیر ۱۴۰۳) آرامش در بازار طلا و ارز | قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بهترین کولر گازی برای شهر تهران کشف بیش‌از ۲۳۰۰ قرص و کالا‌ی آرایشی تقلبی از یک لباس‌فروشی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) خودرو‌های خارجی صفرکیلومتر را در مشهد چند بخریم؟ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) بررسی قیمت خودرو‌های صفر داخلی در مشهد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت از چه زمانی آغاز می‌شود؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان‌رضوی به ۳۲۵ هزار تُن رسید (۱۲ تیر ۱۴۰۳) پیش‌فروش خودرو هایما 7x ایران خودرو از فردا (۱۳ تیر ۱۴۰۳) + جدول و قیمت خودرو ۱۶۲ تُن تخمه آجیلی در خراسان‌رضوی تولید شد جریمه راه‌اندازی کاریابی‌های غیرمجاز اعلام شد مرخصی کارمندان و کارگران در قانون کار چگونه محاسبه می‌شود؟ عقب‌نشینی قیمتی مالکان از رقم‌های پیشنهادی اجاره (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شرایط دریافت وام خودرو در سال ۱۴۰۳ + مدارک لازم برای درخواست وام خودرو قیمت انواع میوه‌ها در مشهد | طالبی ارزان شد (۱۲ تیر ۱۴۰۳) فروش قسطی خودروی برقی کرمان موتور آغاز شد + جزئیات (۱۲ تیر ۱۴۰۳) ارسال صورت حساب‌های الکترونیکی مودیان مالیاتی به ۱۷۴ هزار فقره رسید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) در بهار امسال چند هزار سهامدار در سامانه سجام ثبت نام کرده‌اند؟ ۱۵ تیر سامانه بانک مرکزی به سامانه املاک و اسکان متصل خواهد شد معرفی چند تکنیک اجاره نشینی به سبک خوش‌نشینی | چگونه خانه اجاره کنیم؟ مصرف روزانه یک ماینر چند برابر لوازم خانگی است؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی: ۱۵ برابر مسکن مهر تامین زمین انجام شده است

  • کد خبر: ۱۸۶۴۲۳
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی: ۱۵ برابر مسکن مهر تامین زمین انجام شده است
مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: بالغ بر ۴۰ میلیون متر مربع زمین در طرح نهضت ملی مسکن تا کنون تامین شده است که به لحاظ مقیاس الحاقاتی که انجام شده است ۱۵ برابر مسکن مهر است.

وحید داعی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی تصریح کرد: نهضت مسکن در چهار بخش حمایتی، بافت فرسوده، خود مالک و بخش روستایی دراستان در حال انجام است. خوشبختانه اقدامات خوبی در استان انجام می‌شود و ما بالغ بر ۴۰ میلبیون متر مربع زمین را برای این طرح در این بخش‌ها تامین کردیم. به لحاظ مقیاس الحاقاتی که انجام شده است ۱۵ برابر مسکن مهر است که نشان ازحجم بالای کار انجام شده در حوزه تامین زمین است.

وی افزود: حدود ۹۶ هزار واحد ما پروانه ساختمانی در این بخش‌ها دارند و مجموع طرح‌های تولید ۱۹۷ سایت آماده سازی را داریم که یکی از استان‌هایی هستیم که بیشترین تعدد سایت آماده سازی را انجام می‌دهد.



مدیر کل راه و شهرسازی استان یادآورشد: بالغ بر ۷۵ سایت اماده سازی از میانه به بالا است و حدود ۶۰ سایت هم قرارداد بسته شده و در مراحل ابتدایی است. در حوزه خدمات زیربنایی با پیگیری‌هایی که انجام شده اعتبارات خوبی را توانستیم از وزارت راه و شهرسازی کمک بگیریم.

وی اضافه کرد: امیدواریم با مجموعه این اقدامات بخشی از واحد‌های نهضت ملی مسکن در کوتاهترین زمان ممکن تحویل دهیم. رویکرد ما در این بخش بر این است که بتوانیم در شهر‌هایی که زمین به اندازه کافی داریم، زمین را تامین کنیم و در اختیار خود مردم قرار دهیم که خود مردم کار ساخت با تسهیلاتی که داده می‌شود را انجام دهند.



داعی در ادامه تصریح کرد: در حوزه واحد‌های ناپایدار که ۳۰۳ هزار واحد در استان داریم که برنامه ما اکنون برای ۵۶ هزار واحد است. با توجه به اینکه ناپایداری ما بالا است و نقش شهرداری و شورای شهر برای این بخش بسیار موثر است از ان‌ها کمک خواستیم تا با بسته‌های تشویقی در بافت‌های فرسوده در این بخش کمک حال باشند ما هم در کمیسیون ماده ۵ در راستانی بسته تشویقی هر انچه در توان باشد در این بخش می‌گذاریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->