بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: تغییر در جغرافیای منطقه ناامن‌کننده است

  • کد خبر: ۱۸۶۷۱۲
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
دبیر شورای‌عالی امنیت ملی: تغییر در جغرافیای منطقه ناامن‌کننده است
دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار همتای ارمنستانی با اشاره به آخرین تحولات منطقه قفقاز و ضرورت تلاش همه طرف‌ها برای استقرار آرامش و امنیت در منطقه، تصریح کرد: هرگونه تغییر در جغرافیای منطقه ناامن کننده و موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است.

به گزارش شهرآرانیوز، «آرمن گریگوریان» دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان که امروز به تهران سفر کرده، بعدازظهر امروز (یکشنبه) نهم مهر ماه با علی‌اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه قفقاز و مسائل بین‌المللی گفتگو کرد.

در این دیدار احمدیان با اشاره به آخرین تحولات منطقه قفقاز و ضرورت تلاش همه طرف‌ها برای استقرار آرامش و امنیت در منطقه، تصریح کرد: هرگونه تغییر در ژئوپلتیک منطقه ناامن کننده و موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران با تبیین سیاست اصولی و تغییرناپذیر جمهوری اسلامی ایران در توسعه همکاری و تعامل با همسایگان و ایجاد منطقه‌ای عاری از هرگونه تنش و درگیری افزود: گفتگو‌های صریح و سازنده بین کشور‌های منطقه بسترساز امنیت پایدار، توسعه متوازن و رفاه و آسایش مردم منطقه  است.

احمدیان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد زمینه بستر‌های لازم را فراهم آورده و نشست بین کشور‌های منطقه را برگزار کند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با تأکید بر تعاملات و همکاری‌های اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان و ضرورت افزایش مبادلات تجاری مشترک، آمادگی ایران را برای ارتقای سطح روابط در همه حوزه‌ها اعلام کرد.

در این دیدار آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان نیز با اشاره به روابط دیرینه دو کشور آمادگی کشورش را برای توسعه همه جانبه مناسبات با جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان با اشاره به نقش موثر جمهوری اسلامی در برقراری صلح و ثبات در منطقه قفقاز، استمرار نقش آفرینی ایران در این زمینه را خواستار شد.

آرمن گریگوریان، پروژه‌های اقتصادی، تجاری و صنعتی بین دو کشور را بسیار مهم و حائز اهمیت خواند و بر اجرای هر چه سریع‌تر آن‌ها تأکید کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->