نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس طوفان گرد و خاک در ۱۲ استان کشور (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کارت ورود به جلسه مرحله دوم آزمون سراسری توزیع شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) عواملی که ممکن است به ریه‌های ما آسیب بزنند جزئیات دستورالعمل بهداشتی وزارت بهداشت برای ایام محرم | نظارت مستمر بر پخت و توزیع نذورات کدام افراد به تب دنگی مبتلا می‌شوند؟ | پشه آئدس از این بو‌ها خوشش نمی‌آید پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٧ تیر ١۴٠٣) | تداوم وزش باد در استان جزئیاتی از نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ تنها ۲۰ درصد از حجم ذخیره سد‌های خراسان رضوی آب دارد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بازرسی بهداشتی از مواکب صلواتی در سطح مشهد | مراقب پشه آئدس باشید نتایج آزمون نهایی دوازدهم بعد از کنکور اعلام می‌شود ۳۷ درصد حجم سد‌های کشور خالی است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) این محصولات بهداشتی غیرمجاز کودکان و نوزادان را نخرید + عکس واژگونی پراید در محور راور _ مشهد ۴ کشته و زخمی برجای گذاشت (۱۷ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۲۱۹۰ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۲ نفر در تصادفات شبانه‌روز گذشته مصدوم شدند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) راهکار‌هایی برای جلوگیری از گرمازدگی شناسایی ۱۱۵ کودک‌ کار جدید در خراسان‌رضوی | کودکان اتباع بیشترین سهم را در خیابان‌ها دارند
سرخط خبرها

«کرکس موتورسوار» در زنجیر پلیس

  • کد خبر: ۱۸۶۸۰
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
«کرکس موتورسوار» در زنجیر پلیس
رئیس پلیس خراسان رضوی از دستگیری عامل تعرض به کودکان و نوجوانان در مشهد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته پس از پایان عملیات دستگیری متهم مخوف معروف به «کرکس موتورسوار» گفت: از حدود سه سال قبل پرونده‌هایی در پلیس آگاهی و دستگاه قضایی تشکیل شده بود که بررسی محتویات آن‌ها نشان می‌داد جوان موتورسواری کودکان بین ۸ تا ۱۲ سال را می‌رباید و بعد از مدتی رها می‌کند.

 

سردار محمدکاظم تقوی افزود: با این حال، خانواده‌ها از پیگیری ماجرا منصرف می‌شدند و تنها برخی گزارش‌های ناقص در مراکز قضایی و انتظامی باقی می‌ماند.


رئیس پلیس خراسان رضوی با اشاره به این که بسیاری از خانواده‌ها به دلیل تبعه خارجی بودن یا به خاطر حفظ آبروی خانوادگی از طرح شکایت در مراکز قضایی و انتظامی خودداری می‌کردند، ادامه داد: کودکانی که مورد ربایش قرار گرفته بودند نیز به دلیل سن پایین و عوارض روحی و روانی ناشی از ماجرای آدم ربایی، توان ارائه مشخصات خاصی از مرد مرموز موتورسوار به پلیس نداشتند که این موضوع تحقیقات را با مشکل مواجه کرده بود.


سردار تقوی تصریح کرد: مطالعه دقیق پرونده برای یافتن سرنخ‌هایی از درون گزارش‌ها و اظهارات کودکان ادامه داشت تا این که چهره نگاری فرضی و همچنین شگرد جوان مرموز موتورسوار، در ارتکاب اعمال منافی عفت، کارآگاهان را به سوی متهمان سابقه دار سوق داد و این گونه کورسویی از ردیابی‌های اطلاعاتی در پرونده نمایان شد.


رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: در اثنای بررسی‌های تخصصی کارآگاهان مشخص شد که متهم تحت تعقیب دختر نوجوانی را به همراه دوتن دیگر از همدستانش و با تهدید چاقو به بیابان‌های اطراف مشهد کشانده و او را مورد تعرض قرار داده اند. وی گفت: درحالی که تحقیقات گسترده‌ای در این باره آغاز شده بود، حدود شش روز قبل خبر آدم ربایی دیگری به پلیس رسید که نشان می‌داد پسربچه ۹ ساله‌ای طعمه جوان موتورسوار شده است و خبری از کودک نیست. مادر این کودک تبعه خارجی مدعی بود که جوانی از بالای در حیاط و به زور وارد منزل شده و در برابر چشمان حیرت زده ام، پسرم را با تهدید چاقو با خودش برد.

 

در اطراف کوره‌های آجرپزی حاشیه جاده سیمان


سردار سرتیپ دوم محمدکاظم تقوی گفت: در پی اعلام این گزارش، همه کارآگاهان به طور آماده باش و شبانه روزی به تحقیقات خود با شگرد‌های اطلاعاتی افزودند و بالاخره به سرنخ‌هایی رسیدند که نشان می‌داد جوان معروف به «کرکس موتورسوار» در اطراف کوره‌های آجرپزی حاشیه جاده سیمان مشهد لانه کرده است بنابراین با هماهنگی‌های قضایی این عملیات وارد مرحله جدیدی شد و کارآگاهان ورزیده اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در یک عملیات هماهنگ و ضربتی، اطراف لانه متهم فراری را به محاصره درآوردند و ۶ نفر از اعضای این باند را هنگام مصرف مشروبات الکلی درحالی به دام انداختند که کودک ۹ ساله را نیز مجبور به نوشیدن الکل کرده بودند و بنا به اظهارات این کودک بار‌ها او را مورد تعرض قرار داده اند.


رئیس پلیس خراسان رضوی افزود: در ادامه این عملیات، دختر ۱۵ ساله‌ای نیز که در چنگ این متهمان بی رحم گرفتار شده بود، شناسایی شد و پرده از اعمال هولناک موتورسواران برداشت.


سردار محمد کاظم تقوی ادامه داد: بررسی‌های مقدماتی پلیس بیانگر آن بود که متهم معروف به «کرکس موتورسوار» دارای سوابق کیفری متعدد با اتهامات لواط و زورگیری است و پرونده‌های مفتوح زیادی نیز در دادسرا و دادگاه‌های کیفری یک خراسان رضوی دارد بنابراین عملیات‌های پلیسی در ارتباط با زورگیری و سرقت‌های این متهم و همدستانش در حالی آغاز شد که پسربچه ۹ ساله نشانی مخفیگاه مجردی او را در خیابان شهید چراغچی مشهد به خاطر سپرده بود. از سوی دیگر نیز ۱۱ پرونده اتهامی این فرد روی میز کارآگاهان دایره جرایم مهمه آگاهی قرار گرفت که تاکنون هفت تن از شاکیان وی را شناسایی کرده اند.

 

دختر ۱۵ ساله نیز از سرقت گوشی خود توسط این متهم سنگدل خبر داد و گفت: او گوشی مرا در خیابان ربود و بعد تماس گرفت تا برای پس گرفتن گوشی بروم، وقتی عصر از مدرسه بازمی گشتم ناگهان با تهدید چاقو مرا سوار موتورسیکلت کردند و در بیابان‌های اطراف مشهد مورد تعرض قرار دادند.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->