از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

همسر رئیس جمهور: به دنبال مرجعیت علمی در حوزه زن و خانواده هستیم

  • کد خبر: ۱۸۷۴۸۴
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
همسر رئیس جمهور: به دنبال مرجعیت علمی در حوزه زن و خانواده هستیم
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: در رشته‌های مختلف به مرجعیت علمی رسیدیم، اما برخی رشته‌ها ماهیت سیاسی دارد و اجازه نمی‌دهند به عنوان مثال جمهوری اسلامی ایران در حوزه زن و خانواده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. با توجه به تعالیم قرآن کریم و امکانات دانشگاهی موجود می‌توانیم در این بخش نیز به مرجعیت برسیم.

دکتر جمیله علم‌الهدی در خصوص تحقق مرجعیت علمی ایران در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه همایش هفته علم جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عراق اظهار کرد: به برکت خون شهدا در این چهل و چند سال در رشته‌های مختلف به مرجعیت علمی رسیدیم، اما برخی رشته‌ها ماهیت سیاسی دارد و اجازه نمی‌دهند به عنوان مثال جمهوری اسلامی ایران در حوزه زن و خانواده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. با توجه به تعالیم قرآن کریم و امکانات دانشگاهی موجود می‌توانیم در این بخش نیز به مرجعیت برسیم.

وی افزود: امروز مرجعیت علمی با رویکرد اقتصادی سیاسی محقق می‌شود و اگر بخواهیم به رویکرد اخلاقی و دینی سوق پیدا کنیم با چالش‌های جدی روبه‌‎رو خواهیم شد.

همسر رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: یکی از مهمترین چالش‌های دانشگاه‌های ما مدیریت‌گرایی در کنار اخلاق‌گرایی است و اگر بخواهیم اخلاق را در علم همراه کنیم چالش‌های بسیار جدی را در پی خواهد داشت که سیاست‌گذاری دانشگاه‌های ما با آن فاصله دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->