تسلیت مجلس به مناسبت درگذشت تعدادی از اهالی جیرفت بر اثر سیل دبیر شورای عالی امنیت ملی: پیروزی بدون تردید با جبهه مقاومت است + فیلم رئیس جمهور از وزیر کشور درباره وقوع سیلاب در جیرفت پیگیری کرد عیادت فرمانده کل سپاه پاسداران از مجروحین حوادث اخیر لبنان در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ویدئو | حمله گروهک تروریستی جیش الظلم به خودروی انتظامی در سیستان و بلوچستان (۱۰ مهر ۱۴۰۳) وزیر علوم: دانشگاهیان باید به خاطر نقض حقوق بین‌الملل و حقوق بشری رژیم صهیونیستی را تحت فشار قرار بدهند + فیلم آمادگی ایران برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود در بخش خصوصی هر کشور با موضوع حکمرانی دیجیتال تیراندازی اشرار مسلح به مأموران انتظامی در خاش | ۲ پلیس به شهادت رسیدند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم درباره کامالا هریس که برای جنایات اسرائیل آغوش باز کرده است | شریک جرم صهیونیست‌ها پزشکیان در همایش ملی نخبگان: ماندن و حل مشکلات، یک هنر است اژه‌ای: انتقام جنایت‌ها از آمریکا و رژیم صهیونیستی گرفته می‌شود + فیلم وزیر کشور: ظرفیت پذیرش اتباع خارجی غیرمجاز را نداریم + فیلم قالیباف: ارز نباید چندنرخی باشد برگزاری نخستین رزمایش مشترک زمینی بین ارتش‌های ایران و عمان دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه و نماینده حزب‌الله در تهران (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد شهید نصر معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟
سرخط خبرها

رئیسی: امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین وارد میدان شوند

  • کد خبر: ۱۸۷۷۵۹
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲
رئیسی: امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین وارد میدان شوند
رئیس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی از دفاع مشروع ملت فلسطین دفاع می‌کند، گفت: دولت‌های مسلمان نیز باید همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی در پیامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همه جهان را دعوت به مشاهده این حقیقت می‌کند که انباشت ظلم و بی‌عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمت بیت‌المقدس و قبله اول مسلمین، همیشگی نیست و با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود، تاکید کرد‌: بی‌تردید رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید در این زمینه پاسخگو باشند.

متن کامل پیام رئیس جمهور به این شرح است‌:
بسم الله الرحمن الرحیم

ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

و سرانجام، آه ملتی مظلوم به طوفان بر ظالمان تبدیل شد. خورشید نصرت الهی بار دیگر از فلسطین طلوع کرده و قلوب مومنین را شاد، آزادگان جهان را سرافراز و ظالمان را خوار و زبون کرده است.

سلام و درود خدا و همه بندگان صالح و آزاده‌اش بر ملت مقاوم و رشید فلسطین که در حرکتی تاریخ‌ساز، جهان ظلم را به وحشت انداخت و شگفت‌زده کرد.

سلام بر مقاومت و همه دلیرمردانش که توهم زندگی زیر سایه اسارت رژیم تجاوزکار صهیونیستی را یکسره به دور انداخت و آنگاه با در دست گرفتن ابتکار عمل نشان داد که اراده پولادین که ریشه در ایمان به خداوند و تکیه بر مردم خود داشته باشد، بر همه تجهیزات و تسلیحات غلبه می‌کند.

جمهوری اسلامی ایران همه جهان را دعوت به مشاهده این حقیقت می‌کند که انباشت ظلم و بی‌عدالتی بر ملت مظلوم فلسطین، استمرار توهین و اهانت به زنان و زندانیان و هتک حرمت بیت‌المقدس و قبله اول مسلمین، همیشگی نیست و با مقاومت ملت‌ها مواجه می‌شود. بی‌تردید رژیم صهیونیستی و حامیان آن مسئول به خطر افتادن امنیت ملت‌های منطقه هستند و باید پاسخگو باشند. جمهوری اسلامی از دفاع مشروع ملت فلسطین دفاع می‌کند و قاطعانه بر این باور است که همانطور که پروردگار متعال در قرآن می‌فرماید: «ان العزه لله و لرسوله و للمومنین»؛ عزت ریشه در ایمان، مقاومت و وحدت دارد. عزت ملت‌ها در مصالحه با ظلم بدست نمی‌آید؛ و عادی‌سازی اسارت ملت آزاده فلسطین، نشدنی است.

دولت‌های مسلمان نیز باید همگام با امت اسلام در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند. دشمن صهیونیستی نیز بداند که معادله تغییر کرده است؛ جنگ‌طلبی به ضرر صهیونیست‌هاست. ملت فلسطین پیروز این میدان است.

سلام بر مقاومت از فلسطین و لبنان و سوریه تا عراق و افغانستان و یمن، سلام بر غزه‌ی قهرمان و مقاوم، سلام بر حماس و جهاد و همه گروه‌های مقاومت، سلام بر جوانان شجاع و غیور فلسطین، سلام بر امام خمینی و امام خامنه‌ای که ملت‌ها را به صراط مقاومت رهنمون و حمایت کردند و سلام بر شهدای مقاومت و شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی.

سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->