اعمال شب و روز اول محرم ۱۴۰۳ + دعا و نماز اصلا حسین جنس غمش فرق می‌کند عاشورانامه؛ منبر اول؛ محرم ۱۴۴۶ | درس وفای مسلم، باب ورود محرم اعلام برنامه‌های دهه اول محرم در حرم مطهر امام‌رضا(ع) | پذیرایی از ۶ میلیون زائر رضوی + فیلم برگزاری آیین سنتی «صلا» در حرم مطهر رضوی هم‌زمان با نخستین روز از ماه محرم + فیلم روایتی از آیین سنتی «اذن عزا» در حرم مطهر رضوی | این پرچم سیاه عزا آبروی ماست آیین اذن عزای محرم در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم (۱۶ تیر ۱۴۰۳) حس خوب زندگی پای مجالس روضه امام حسین (ع) حرم امام‌رضا(ع) سیاه‌پوش عزای امام‌حسین(ع) شد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تصاویر دوخت ۸ هزار لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر امام‌رضا(ع) پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت ارتحال پدر شهید مدافع حرم پیکر پدر شهید مدافع حرم مرتضی عطایی در مشهد تشییع شد آیت‌الله علم‌الهدی رأی خود را به صندوق انداخت (۱۵ تیر ۱۴۰۳) | امام‌جمعه مشهد: مشارکت در دور دوم انتخابات، تکمیل برکت مشارکت در دور اول است + فیلم رونمایی از بسته محتوایی شعر ماه محرم ۱۴۰۳ در حرم مطهر رضوی آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری در حرم امام‌رضا (ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و تصاویر پدر شهید مدافع حرم «مرتضی عطایی» درگذشت +زمان و مکان تشییع  دیدار صمیمی اهالی قلم با تولیت آستان قدس رضوی| هنر نویسندگی؛ امتداد دهنده سیره ائمه اطهار(ع) در جامعه
سرخط خبرها

اجتماع بزرگ همبستگی با جبهه مقاومت فلسطین در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۸۷۹۵۱
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
  • ۴
اجتماع بزرگ همبستگی با جبهه مقاومت فلسطین در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم
اجتماع بزرگ ضد ضهیونیستی همبستگی مردم مشهد با جبهه مقاومت فلسطین، امروز در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، صحن قدس، کوچکترین صحن حرم مطهر رضوی که نامی به بزرگی نخستین قبله مسلمانان را بر پیشانی خود دارد و نماد قبه الصخره‌ای که در میانه آن تعبیه شده، یادآور تاریخ تلخ بیش از هفتاد ساله‌ای است که بر سرزمین مقدس فلسطین گذشته است، امروز میزبان جمع زیادی از مردان و زنانی بود که آمده بودند همزمان با انقلاب جدید مردم مبارز و قهرمان فلسطین و جبهه مقاومت علیه رژیم غاصب اسرائیل، بار دیگر آزادی قدس شریف را از دل‌ها بر زبان‌ها جاری کنند.

در روز‌هایی که مبارزان فلسطینی به عنوان «فاعل» و نه «منفعل» وارد کارزار با رژیم جعلی تا بن دندان مسلح اسرائیل شده اند و تلاش می‌کنند ارض مقدس فلسطین را از این میهمانان ناخوانده و خودخوانده پاک کنند، مردم انقلابی و همیشه در صحنه مشهد هم در صحن قدس حرم مطهر گرد آمدند تا از کنار حرم مطهر رضوی و امام مهربانی، به مبارزان فلسطینی اعلام کنند که هر چند از آن‌ها دور هستند، اما در آرمان مهم آزادی قدس شریف با آن‌ها شریک، همراه و همگام هستند. زائر، مجاور، زن و مرد، پیر و جوان، همه آمده بودند تا بگویند مبارزان فلسطینی را در آزادی قدس شریف تنها نمی‌گذارند و اگر این امکان فراهم بود، همراه و همپای آن‌ها در مسیر مقاومت و ایستادگی حاضر بودند.

پرچم‌های گروه‌های مقاومت اسلامی، از حماس و حزب الله لبنان گرفته تا مقاومت اسلامی یمن و لشکر فاطمیون در دست‌های مردم، بیانگر این بود که هر ندایی که برای مقاومت و آزادی خواهی سر داده شود، با آن ندا همراه هستند.

نفس امام (ره) روح عزت خواهی را در سراسر دنیا زنده کرد

حجت الاسلام والمسلمین «محمدجواد نظافت» عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان نیز در این اجتماع پرشور گفت: این راهی است که امیرالمومنین (ع) پیش پای ما قرار داد. او به ما یاد داد دشمن ظالم و یاور مظلوم باشیم.
وی افزود: این روزها، یاد چند چیز بیشتر زنده شد. نخست یاد امام خمینی (ره) معمار انقلاب اسلامی که بیان می‌کرد مسلمانان نسبت به امور دیگر مسلمانان بی‌تفاوت نیستند. نفس امام (ره) روح عزت خواهی را ابتدا در مردم ایران و سپس در مردم منطقه و سراسر دنیا زنده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نظافت خاطرنشان کرد: ما از امامین انقلاب اسلامی یاد گرفته‌ایم مومن نمی‌تواند با ظالم و مستکبر کنار بیاید و نسبت به ظلم آن‌ها بی تفاوت باشد. این‌ها آموزه‌های قرآن و اسلام ناب محمدی است که در این عصر زنده شد.

وی تاکید کرد: قرآن شدیدترین و سخت‌ترین دشمن مسلمانان را یهود معرفی می‌کند. البته مقصود از یهود، همه یهودی‌ها نیستند. آن یهودی مقصود است که ظلم می‌کند و فساد به پا می‌کند.

این عضو شوررای عالی حوزه علمیه خراسان، یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: این پیروزی‌های جبهه مقاومت نتیجه مجاهدات حاج قاسم است. این عملیات راستی سخن امیرالمومنین را بیان کرد که که فرمود: بجنگید، قبل از آن که با شما بجنگند.

این اجتماع مقارن با اذان مغرب و عشا و با شعار‌های ضدصهیونیستی شرکت کنندگان در مراسم پایان یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ربانی
Bulgaria
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
الله اکبر
rozita
Bulgaria
۲۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
یا حیدر میایم به سمت قدس
laki
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
down with esrail
tomi
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
0
0
down with israel
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->