لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟ آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود
سرخط خبرها

حماس اسرای اسرائیلی را در ازای ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی آزاد می‌کند

  • کد خبر: ۱۸۹۳۳۹
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
حماس اسرای اسرائیلی را در ازای ۶۰۰۰ اسیر فلسطینی آزاد می‌کند
رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در خارج با بیان اینکه که اسیرانی از افسران عالی رتبه ارتش اسرائیل را در اختیار داریم، گفت: تصمیم داریم از طریق اسرایی که نزد خود داریم، ۶ هزار اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی را آزاد کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز خالد مشعل در مصاحبه با تلویزیون «العربی» گفت که جنبش حماس تصمیم دارد از طریق اسرایی که نزد خود دارد، ۶ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های اسرائیل را آزاد کند.

وی تاکید کرد که آنچه نزد مقاومت است، برای تخلیه زندان‌های اسرائیل از تمامی اسیران فلسطینی کافی است؛ مخصوصا که افسران عالی رتبه‌ای از ارتش فلسطین در بین اسیران گرفته شده توسط حماس قرار دارند.

رئیس حماس در خارج توضیح داد که بسیاری از این اسیران، غیرنظامی و از اتباع دیگر کشور‌ها هستند و فرماندهی مقاومت به دنبال رسیدن به تعداد دقیق آنهاست، اما شدت بمباران‌های اسرائیل مانع از شمارش این اسراست.

وی همچنین تاکید کرد که موضوع اسرای غیرنظامی موضوعی است که فرماندهی حماس با مسئولیت پذیری و طبق قوانین بین المللی و ارزش‌ها و اخلاق انسانی با آن برخورد می‌کند.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی ۶۰ شهروند فلسطینی را طی شب گذشته تا صبح امروز در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کرد.

صهیونیست‌ها در طول روز‌های اخیر از ترس عملیات علیه خود در کرانه باختری و قدس اشغالی، بیش از ۴۰۰ شهروند فلسطینی را بازداشت کرده اند.

طی روز‌های گذشته، ۶۱ فلسطینی در کرانه باختری شهید و نزدیک به ۱۳۰۰ نفر دیگر هم مجروح شدند.

عملیات طوفان الاقصی در حالی وارد یازدهمین روز خود شده که رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت کاملا مستاصل بوده و فقط اقدام به بمباران شدید مناطق مسکونی، درمانی و مساجد غزه می‌کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->