ویدئو| رونمایی از مستند «شوق خدمت» در مشهد مدیر جدید خانه عکاسان معارفه شد نتفلیکس انیمیشن سریالی کلش آو کلنز را می‌سازد هنرنمایی هادی حجازی‌فر در نقش ابوذر سریال «سلمان فارسی» آموزش زبان فارسی در مدارس ترکیه در حال گسترش است ورنوی، رپر مطرح فرانسوی در شب اجرای خود درگذشت وقتی فرش قرمز جشنواره کن محل جولان اینفلوئنسر‌ها می‌شود! فصل تازه کنسرت‌های علیرضا قربانی در مجموعه ورزشی آزادی نمایشگاه گروهی «باشندگان پلید»، در نگارخانه آسمان مشهد | غول‌های اساطیری در روایت هنرمندان جان گرفتند آموزش داستان نویسی | سه گام اژد‌ها (بخش دوم) مروری بر چند کتاب درباره احوال و آرای شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی | «شهید جمهور» از خلال سطور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۴ نخستین دوره جایزه ادبی داستان کوتاه هشت برگزار می‌شود+فیلم روز هفتم جشنواره کن ۲۰۲۵ | جدول ستاره‌های منتقدان اسکرین دیلی ویژه‌برنامه‌های رادیو برای اولین سالروز شهادت شهدای خدمت + زمان و شبکه پخش جایزه جشنواره فیلم کن ۲۰۲۵ برای نیکول کیدمن حسن پورشیرازی بوقچی تلویزیون شد فیلم‌سازان در جشنواره فضای باز می‌توانند از محیط‌زیست وام بگیرند نمایشگاه کتاب تهران تا اول خرداد ۱۴۰۴ فعال است
سرخط خبرها

بازگرداندن وجه بلیت یا امکان برگزاری مجدد نمایش‌های لغوشده

  • کد خبر: ۱۹۰۹۶
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
بازگرداندن وجه بلیت یا امکان برگزاری مجدد نمایش‌های لغوشده
مدیر تارنمای تیوال از بازگرداندن وجوه پرداختی نمایش‌های لغوشده، در بازه زمانی حداکثر سه‌هفته‌ای و امکان انتقال زمان برگزاری آن‌ها می‌گوید.

 

به گزارش شهرآرانیوز، تعطیلی و وقفه ایجادشده در حوزه میزبانی تماشاخانه‌های خصوصی و سالن‌های دولتی اجرای آثار نمایشی از یک سو ضرر و آسیب مالی را برای گروه‌های نمایشی و مدیران تماشاخانه‌ها به همراه داشته و از سوی دیگر، مخاطبانی که برای روزهای مشخص‌شده در این ایام تعطیلات بلیت‌های خود را برای حضور در سالن‌های نمایشی خریداری کرده بودند با اما، اگرها و پرسش‌های فراوانی برای دریافت وجه مالی خود روبه‌رو کرده است.

 

محمد عمروآبادی مدیر تارنمای فروش بلیت تیوال در مورد شیوه اطلاع‌رسانی به مخاطبان گفت: به محض انتشار دستورالعمل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی یک هفته‌ای تماشاخانه‌ها و دیگر سالن‌های میزبان آثار فرهنگی و هنری از طریق سامانه تیوال مراتب را به اطلاع مخاطبان رساندیم.

 

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تعامل و همکاری دوستانه میان مخاطبان و اعضای این سامانه فروش در تهیه بلیت‌ها تمهیداتی را نیز نسبت به این اتفاقات در نظر گرفته‌ایم.

 

عمروآبادی در تشریح این تمهیدات گفت: نخست با دسته آثاری مواجه هستیم که امکان اجرای مجدد آنها وجود ندارد. مانند برخی کنسرت‌ها یا آثار نمایشی که به‌دلیل پر بودن سقف ظرفیت تالارهای میزبان ممکن است که اجرای آنها تمدید نشود.

 

 در این عرصه و حوزه علاوه بر این‌که از طریق پیامک مراتب را به مخاطبان اطلاع داده‌ایم در اسرع وقت و در سایه صبوری مخاطبان حداکثر ظرف بازه زمانی دو تا سه هفته وجه پرداختی آنها به حسابشان واریز خواهد شد.

 

مدیر سامانه فروش بلیت تیوال خاطرنشان کرد: همچنین تمهید دیگر اندیشیده شده برای استمرار اجراهای نمایشی آن بود که مخاطبانی که بلیت نمایش‌های مدنظر خود را تهیه کرده‌اند امکان انتقال آن بلیت برای همان روز در هفته آینده در نظر گرفته شده است.

 

اما در صورت تطبیق‌ نداشتن این برنامه یا تمایل نداشتن مخاطبان برای حضور در هفته آتی به محض باز شدن سالن‌های نمایشی به هر دلیلی ازجمله عدم حضور در سالن‌های عمومی به دلیل مبتلا شدن به ویروس کرونا بار دیگر از طریق همین سامانه مخاطبان می‌توانند نظرشان را به اطلاع مسئولان سایت تیوال برسانند و وجه آن‌ها نیز ظرف مدت زمانی مشخص دو تا سه هفته‌ای به حسابشان واریز و پرداخت خواهد شد.

 

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->