وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

حماس درباره جزئیات مقابله زمینی دیشب با اسرائیل بیانیه صادر کرد (۶ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۱۱۶۳
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
حماس درباره جزئیات مقابله زمینی دیشب با اسرائیل بیانیه صادر کرد (۶ آبان ۱۴۰۲)
جنبش حماس جزئیاتی از مقابله با حمله زمینی شب گذشته رژیم صهیونیستی علیه غزه که با شکست مواجه شد، منتشر کرد.

به گزارش شهرآرانیوز جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که حمله زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه با شکست مواجه شد.

در این بیانیه آمده است است که این حمله در سه محور انجام شد، اما با مقابله مبارزان مقاومت خسارت‌های زیادی به نظامیان صهیونیست و مهمات آن‌ها وارد شد.

جنبش حماس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی در کمین‌هایی افتاد که مقاومت فلسطین در محور‌های متعدد ایجاد کرده بود.

در بخشی از این بیانیه آمده است که برای مقابله با این حمله از موشک‌های «کورنت» و راکت‌های «یاسین» استفاده شد و انتظار داریم که دشمن بار دیگر این حمله را انجام دهد.

جنبش حماس همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی برای منتقل کردن کشته‌ها و زخمی‌های خود از میدان نبرد از بالگرد استفاده کرد.

عملیات طوفان الاقصی درحالی وارد بیست و دومین روز خود شده که خبر‌ها از تشدید حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و مدارس غزه حکایت دارد و این منطقه از زمین، دریا و آسمان زیر بمباران سلاح‌های مرگبار رژیم آپارتاید تل آویو قرار دارد و این در حالی است که مقامات واشنگتن حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی را به اوج خود رسانده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی که از نبرد با رزمندگان مقاومت درمانده شده فقط به دنبال کشتار مردم غزه می‌باشد تا از این راه به مقاومت فشار بیاورد و برنامه‌های خود را تحمیل کند، غافل از این که تمام مردم غزه عضو مقاومت ضدصهیونیستی هستند. شرایط مردم غزه آنقدر وخیم است که حتی شبکه آمریکایی NBC نیز بامداد امروز (شنبه) به نقل از تیم خبری خود گزارش داد که وضعیت ساکنان غزه در زیر حملات بی امان و همه جانبه رژیم صهیونیستی اسفبار و وحشتناک است.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->