باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته شدن صدها امدادرسان در غزه بی سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات پورمحمدی: می‌دانستم رأی نمی‌آورم ظریف در مشهد: ایرانی نباید تحقیر شود، ایرانی باید در سراسر جهان تجلیل شود خیانت بابک زنجانی در امانت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نگاهی به تلفات و خسارات رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان + اینفوگرافیک

  • کد خبر: ۱۹۱۹۹۴
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۹
نگاهی به تلفات و خسارات رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان + اینفوگرافیک
حزب‌الله لبنان با انتشار یک اینفوگرافیک به تلفات و خسارت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان از ابتدای درگیری پ‍رداخته و از کشته و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیست در این جبهه خبر داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان در این اینفوگرافیک به تلفات ارتش رژیم صهیونیستی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی طی ۲۳ روز عملیات «در راه قدس» پرداخته و نوشته است که طی این ۲۳ روز دو نفربر، دو خودروی هامر و ۹ تانک رژیم اشغالگر منهدم شد.

طبق این گزارش، در این مدت همچنین ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در حملات حزب‌الله کشته و مجروح شدند و ۱۰۵ موضع نظامی ارتش رژیم اشغالگر نیز هدف قرار گرفت.

حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد که در این بازه زمانی ۶۹ سیستم ارتباطی، ۱۴۰ دوربین نظارتی، ۱۷ سیستم پارازیت‌انداز و ۳۳ رادار دشمن صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت لبنان هدف گرفته شده است.

طبق این اینفوگرافیک، همچنین مقاومت لبنان موفق به هدف قرار دادن ۲۷ سامانه اطلاعاتی و یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی شد. حزب‌الله در ادامه گزارش داد که طی ۲۳ روز جنگ ۶۵ هزار شهرک‌نشین صهیونیست ۲۸ شهرک در شمال فلسطین اشغالی را ترک کرده‌اند.

تلفات و خسارات رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان

نگاهی به تلفات و خسارات رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان + اینفوگرافیک

همزمان با عملیات طوفان الاقصی از سوی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان‌الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان، چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند. تعدادی از شهرک‌نشینان هم به صورت داوطلبانه شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمالی در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->