آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نحوه خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۱۱ آبان ۱۴۰۲) + قیمت و لینک خرید

  • کد خبر: ۱۹۲۰۰۰
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
  • ۶
نحوه خرید بلیت بازی استقلال و شمس آذر قزوین (۱۱ آبان ۱۴۰۲) + قیمت و لینک خرید
بلیت فروشی مسابقه تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر در سایت باشگاه قزوینی انجام خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقه تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و استقلال تهران از ساعت ۱۵:۳۰ فردا (پنجشنبه ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۲) در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار خواهد شد.

هواداران و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این مسابقه می‌توانند به سایت رسمی باشگاه شمس آذر قزوین به آدرس https://ticket.shamsazarfc.com/login مراجعه و نسبت به تهیه بلیت خود اقدام کنند.

ارائه بلیت این مسابقه در حالی در سایت باشگاه شمس آذر انجام می‌شود که برخی افراد در نرم‌افزار‌های واسط خرید و فروش مثل دیوار بلیت این مسابقه را با ارقام ۱۷۰ و ۱۸۰ هزارتومان به فروش می‌رسانند.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین حدود ۱۵هزار نفر ظرفیت دارد و طبق قانون حداقل ۱۵۰۰ صندلی در اختیار هواداران تیم میهمان باید قرار بگیرد. باشگاه شمس آذر که دوست دارد از امتیاز میزبانی خود به طور کامل مقابل استقلال بهره ببرد، کمی بیش از ۱۰درصد سکو‌های ورزشگاه (۲ هزار نفر) را به هواداران تیم آبی پوش تهرانی اختصاص خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پارسیا یارکه سلخوری
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
2
3
شمس آذر می‌رد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
1
3
عالی
ایلیا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
1
3
بلیط جایگاه شمس آذر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
1
1
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
1
0
استقلال می برد و سوراخ می کند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۱
0
0
چ
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->