پزشکیان: ما می‌خواهیم امنیت و صلح باشد زیرساخت‌های مسکن ملی نیازمند بودجه ۶۱۶ هزار میلیارد تومانی اذعان اسرائیل به کشته شدن هشت نظامی خود در درگیری با حزب الله (۱۱ مهر ۱۴۰۳) حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نقاطی در دمشق (۱۱ مهر ۱۴۰۳) سخنگوی جدید وزارت امور خارجه منصوب شد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) سپاه برای تنبیه اسرائیل فناوری‌ اعلام نشده‌ای توسعه داده است حمله اسرائیل به یک مدرسه ابتدایی در غزه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) آغاز نشست اضطراری شورای امنیت درباره تحولات خاورمیانه (۱۱ مهر ۱۴۰۳) نماز جمعه این هفته تهران به امامت رهبر انقلاب اقامه می‌شود (۱۱ مهر ۱۴۰۳) پزشکیان وارد قطر شد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) احضار سفیر ایران در برلین به وزارت خارجه آلمان اجازه رهبر انقلاب به استفاده از نصف سهم امام (ع) برای مردم مظلوم جنوب لبنان فرزندان مقام معظم رهبری در دفتر حزب الله در تهران حضور یافتند رئیس جمهور به قطر سفر کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) + فیلم عارف با ایرانیان مقیم ارمنستان دیدار کرد (۱۱ مهر ۱۴۰۳) توضیح معاون اجرایی رئیس‌‎جمهور در خصوص بررسی FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام متقاضیان برای دریافت سند رسمی املاک مسکونی در بافت روستایی باید به کدام دستگاه مربوط مراجعه کنند؟ ارتش اسرائیل غیر از «گنبد آهنین» از چه سامانه‌های ضدموشکی استفاده می‌کند؟ + عکس اصلاح انتخابات میان‌دوره‌ای و زمان اخذ رأی در انتخابات شوراها وزیر کشور: جمهوری اسلامی مهاجرستیز نیست پزشکیان: بر سر عزت و غرور ملت ایران با کسی شوخی نداریم آیت‌الله جنتی: تنها راه برقراری آرامش در منطقه، نابودی رژیم صهیونیستی است مجید انصاری: عملیات وعده صادق ۲ در راستای حمایت از شهروندان و سرزمین ماست
سرخط خبرها

نظری: فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای نامزدها، موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۲۰۰۴
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
نظری: فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای نامزدها، موجب افزایش مشارکت مردم می‌شود
استاندار خراسان رضوی گفت: فراهم شدن زمینه بهره‌مندی از فرصت‌های تبلیغاتی برای همه نامزدها، در مشارکت مردم تاثیر دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی استان خراسان رضوی در مشهد گفت: مشهد در میانگین کشوری در زمینه مشارکت مردم وضعیت خوبی داشته است و معتقدیم همه اقدامات در مشارکت اثر دارد. اگر اجرای خوب و تبلیغات خوبی داشته باشیم و نامزدها با مردم سخن بگویند، در افزایش مشارکت موثر است.

وی تصریح کرد: این امکان برای نامزدها باید باشد تا با مردم ارتباط برقرار کنند. هرچقدر راحت‌تر این موضوع اتفاق بیفتد در مشارکت موثر است؛ لذا این موضوع تبلیغات صرفا از نگاه کاندیدا دیده نشود و حق مردم است که کاندیدا را بشناسند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ملاحظه مهم در عدالت استفاده از امکانات عمومی و دولتی است و باید رعایت شود. نباید شائبه‌ای برای مردم و نامزدها در این زمینه ایجاد شود.

نظری گفت: برای تحقق و استفاده از این ظرفیت عمومی دقت در دستورالعمل‌ها بسیار اهمیت دارد تا بتوانیم کمیت و کیفیت را حفظ کنیم و همچنین شبهه‌ای ایجاد نشود. این کار بسیار مهم و تاثیرگذار است که باید خوبی انجام شود.

براساس این گزارش، در این جلسه معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی به عنوان جانشین استاندار در هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخاباتی معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->