رئیس کمیته فناوری ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: بیش از ۹۹ درصد استعلامات، به صورت آنلاین انجام می‌شود + فیلم ریشی سوناک استعفا کرد مادر شهید «دانیال رضازاده» و همسر شهید «رسول دوست‌محمدی» در انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد شرکت کردند (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته وضعیت و رصد انتخابات مشهد: بیشترین تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی انتخابات، درخواست شعبه سیار بوده است رئیس بازرسی انتخابات خراسان‌رضوی: رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی یکی از شاخص‌های ارزیابی ماست + فیلم اطلاعیه شماره ۱۸ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نمازجمعه مشهد: آنچه سرنوشت شما را تعیین می‌کند، مرحله دوم انتخابات است جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش: حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه افزایش اعتماد مردم به نظام است اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مشارکت حداکثری مردم منجربه افزایش کارآمدی نظام می‌شود اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: با مداخله‌گران در امر انتخابات، برخورد خواهد شد + فیلم اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور | اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست سعید جلیلی رأی خود را در قرچک به صندوق انداخت (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت انتخاباتی نسبت به هفته گذشته بیشتر است + فیلم مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات، به مدرسه عاشورای قلعه‌حسن‌خان رفت + عکس و فیلم فرماندار مشهد: ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی بالاست | انتقال ۲۸۰ صندوق سیار درمشهد به درخواست‌های شهروندان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان در آلمان تعطیل شد

  • کد خبر: ۱۹۲۰۷
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۵
مهم‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان در آلمان تعطیل شد
آلمان یکی از مهمترین نمایشگاه‌های گردشگری جهان را برای جلوگیری از شیوع گسترده‌تر ویروس کرونا، کنسل کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، نمایشگاه ITB قرار بود از روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه در شهر برلین به مدت پنج روز برگزار شود. پیش‌بینی شده بود بیش از ۱۰ هزار شرکت کننده از ۱۸۰ کشور در این رویداد جهانی شرکت کنند. ایران بیشتر از یک دهه است مستمر در این نمایشگاه حضور دارد.

این نمایشگاه به عنوان بورس گردشگری جهان شناخته می شود. برآورد شده بود ITB امسال حدود ۷ بیلیون یورو درآمد حاصل کند. سال گذشته حدود ۱۶۰ هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کرده بودند.

برخی مسؤولان دولت فدرال آلمان در یک هفته گذشته بارها به مسؤولان نمایشگاه برلین درباره خطر شیوع بیشتر ویروس کرونا در صورت برگزاری رویداد هشدار داده و خواسته بودند آن را به زمان دیگری موکول کنند که سرانجام با تصمیم وزارتخانه های بهداشت و اقتصاد دولت فدرال آلمان، ITB برلین لغو شد و زمان اجرای آن تا سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاد.

نمایشگاه برلین پیش‌تر شهرهای آلوده در کشورهای چین، ایران و کره جنوبی را مشخص کرده بود و از شرکت‌کنندگان خواسته بود پیش از حضور در این رویداد، برگه سلامت تهیه کنند. علاوه بر این اعلام شده بود در صورت سفر به یکی از شهرهای ووهن در چین، یا قم در ایران و دیگر شهرهای آلوده در کره جنوبی و ایتالیا، اجازه حضور در این نمایشگاه به آن ها داده نمی شود.

مسؤولان بهداشت شهر برلین از برگزارکنندگان این نمایشگاه خواسته بودند اثبات کنند شرکت کنندگان از مناطق آلوده به ویروس کرونا شرکت نمی کنند و کنترل های شدیدی در این زمینه داشته باشند.

مرکز نمایشگاه برلین سرانجام در بیانیه ای رسما اعلام کرد که قادر به اجرای چنین تدابیری نیست و نمایشگاه گردشگری ۲۰۲۰ را تنها به توصیه مقامات بهداشتی این کشور و با هدف حفظ سلامتی شرکت کنندگان و شهروندان لغو می کند.

یکی از اعضای مرکز نمایشگاهی برلین نیز تعطیلی این مرکز و نمایشگاه گردشگری ITB را در ۵۴ سال گذشته، اقدامی بی سابقه دانسته است.

آلمان تا کنون ابتلای حدود ۳۰ نفر از شهروندان این کشور به ویروس کرونا را تایید کرده است. این ویروس که یک ماه پیش از شهر ووهان چین آغاز شده، کشورهای بسیاری را در آسیا، اروپا و آمریکا آلوده کرده است.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->