رئیس سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی: ۷۷ درصد زائران اربعین استان از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند طرح قالی‌های کرمان روی کاشی خوش‌تر است | یادی از مرحوم علی اکبر عباس نژاد، کاشی کارِ پیشکسوت آستان قدس رضوی قدم به قدم در طریق حسین (ع) با خانواده بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین وارد عراق شدند فراخوان دریافت روایت‌هایی از اربعین با نگاه زنانه + جزئیات تجلیل از آزادگان خراسان‌رضوی در نشست «الماس‌های درخشان» حقیقت تکبیر ابتدای نماز ۱۳صفر چه روزیست؟ | ماجرای حاجت‌ روایی با خرید طلا + اعمال زیارتی عاشقانه و مؤمنانه با همراهی اذکار الهی آسمان مال او بود | به یاد سرهنگ خلبان مرحوم صمد بالازاده یک روز مؤمنانه کوله‌پشتی معنوی برای سفر اربعین آیین بدرقه کاروان پارالمپیک در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات شهرداری مشهد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین در مرز‌های کشور | استقرار ۵۷ موکب در کشور عراق ثبت‌نام بیش‌از ۲۳۶ هزار نفر از خراسان‌رضوی برای سفر اربعین تا امروز (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) از اهالی منظومه فرهنگ | مختصری از زندگی مرحوم عزیزا... عطاردی نویسنده مجموعه فرهنگ خراسان صحیفه سجادیه؛ نقشه راه زندگی توحیدی
سرخط خبرها

رویداد هنری «من‌القدس، الی‌القدس» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۹۲۲۳۹
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
رویداد هنری «من‌القدس، الی‌القدس» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود
به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و با حضور جمعی از هنرمندان تجسمی کشور رویداد هنری «من‌القدس، الی‌القدس» در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، این رویداد هنری در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه برگزار خواهد شد و بستری را برای هنرمندان متعهد فراهم خواد کرد تا با خلق اثر، همبستگی خود با فلسطینیان را اعلام کنند.
رویداد هنری «من‌القدس، الی‌القدس» که جمعی از هنرمندان تجسمی کشـور در آن حضور خواهند داشت، در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۵ و ۱۶ آبان ماه در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
مسعود نجابتی، حسن روح الامین، علی بحرینی، امیر خالقی، عباس برزگر گنجی، احمد منصوب، محمدرضا میری، محمدعلی نادری، محسن اسدی، حمید قربان پور، مهدی امینی، سعید خاتمی، احمد پژمان و مهدی انفرادی از جمله هنرمندان شاخصی هستند که در این رویداد مشارکت خواهند داشت و به خلق اثر خواهند پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->