رئیس سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی: ۷۷ درصد زائران اربعین استان از طریق مرز مهران از کشور خارج شده‌اند طرح قالی‌های کرمان روی کاشی خوش‌تر است | یادی از مرحوم علی اکبر عباس نژاد، کاشی کارِ پیشکسوت آستان قدس رضوی قدم به قدم در طریق حسین (ع) با خانواده بیش از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار زائر اربعین وارد عراق شدند فراخوان دریافت روایت‌هایی از اربعین با نگاه زنانه + جزئیات تجلیل از آزادگان خراسان‌رضوی در نشست «الماس‌های درخشان» حقیقت تکبیر ابتدای نماز ۱۳صفر چه روزیست؟ | ماجرای حاجت‌ روایی با خرید طلا + اعمال زیارتی عاشقانه و مؤمنانه با همراهی اذکار الهی آسمان مال او بود | به یاد سرهنگ خلبان مرحوم صمد بالازاده یک روز مؤمنانه کوله‌پشتی معنوی برای سفر اربعین آیین بدرقه کاروان پارالمپیک در حرم امام‌رضا(ع) برگزار می‌شود برپایی موکب خادمان کفشدار حرم امام‌رضا(ع) در عتبات‌ عالیات تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات از خدمات شهرداری مشهد خدمت‌رسانی آستان قدس رضوی به زائران اربعین در مرز‌های کشور | استقرار ۵۷ موکب در کشور عراق ثبت‌نام بیش‌از ۲۳۶ هزار نفر از خراسان‌رضوی برای سفر اربعین تا امروز (۲۵ مرداد ۱۴۰۳) از اهالی منظومه فرهنگ | مختصری از زندگی مرحوم عزیزا... عطاردی نویسنده مجموعه فرهنگ خراسان صحیفه سجادیه؛ نقشه راه زندگی توحیدی
سرخط خبرها

برپایی نمایشگاه «هنر حماسه» در حرم مطهر رضوی

  • کد خبر: ۱۹۲۲۴۰
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
برپایی نمایشگاه «هنر حماسه» در حرم مطهر رضوی
به همت دارالقرآن کریم آستان قدس رضوی نمایشگاه هنر حماسه ویژه بانوان با رویکرد حمایت از مردم مظلوم غزه در جوار بارگاه ملکوتی امام مهربانی‌ها برپا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در آستانه ۱۳ آبان و به منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین و افشای جنایات اشغالگران و متجاوزان صهیونیست نمایشگاه هنر حماسه ویژه بانوان صبح امروز یازدهم آبان ماه با حضور جمعی از خوشنویسان و هنر جویان در رواق حضرت زهرا (س) برگزار شد.
در این برنامه تعداد ۱۸ میز کار چیده شد بود و در روی هر میز چهار نفر هنر جو همراه با یک استاد آیاتی از کلام الله مجید را به وسیله خودکار و قلم نی خوشنویسی کردند.


حَسبُنَا اللَّهُ وَنِعمَ الوَکیلُ، إِذَا جَاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَالْفَتْحُ، بسم رب الشهدا والصدیقین و ... از جمله آیاتی بود که هنرمندان با کتابت‌شان اعتراضات خود را نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی اعلام کردند
هنرمندان خوشنویس در این نمایشگاه طی حرکتی در دفاع از مظلومیت غزه به زبان هنر به صورت زنده به کتابت آیات و روایات پرداختند و نمایشگاهی از این آثار در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.
در پایان این برنامه به منظور قدردانی از اساتید و هنرجویان بسته‌های متبرکه وبنر‌های مزین به آیات و روایات به آنان اهداشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->