پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ۱۴۰۳) | مشهد گرم می‌شود آخرین جزئیات از طغیان هلیل‌رود جیرفت | ١۵ نفر جان خود را از دست دادند (۱۰ مهر ۱۴۰۳) ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان المپیادی برای ورود به بازار کار | دادن پاسخ اشتباه به یک سؤال در المپیاد‌های جهانی، مدال طلا را به نقره تبدیل می‌کند سهم سالمندان تحت پوشش بهزیستی کشور از دریافت خدمات این سازمان چقدر است؟ تصادف خودروی قاچاق انسان در جاده‌های سیستان و بلوچستان ۲۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت (۱۰ مهر ۱۴۰۳) آغاز بیستمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق موسوم به منافقین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی شهرداری مشهد: سرویس مدرسه به ۹۵‌‌درصد از متقاضیان تخصیص یافت جوان‌ترین و سالمندترین استان‌های کشور کدامند؟ | حدود ۱۱ درصد سالمندان کشور بالای ۶۴ سال هستند خراسان‌رضوی در طراز اول کیفیت و گستره خدمات مدارس استثنایی روایتی پرامید از زندگی در خانه سالمندان | بهار سالمندی علت فوت پسر نیشابوری در استخر معروف مشهد مشخص شد هوای کلانشهر مشهد امروز هم آلوده است (۱۰ مهر ۱۴۰۳) پیش‌بینی بارش باران در نقاط مختلف و افزایش دما در شمال کشور (۱۰ مهر ۱۴۰۳) مصرف بالای آموکسی‌سیلین در ایران | ردپای تجویز پزشکان ۲۰ درصد جمعیت کشور را تا سال ۱۴۲۰ «سالمندان» تشکیل می‌دهند حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی در کرج (۹ مهر ۱۴۰۳) یاشار سلطانی آزاد شد فراخوان بسیج جامعه پزشکی برای امدادرسانی به مجروحان در لبنان (۹ مهر ۱۴۰۳) اعلام آمادگی سفیران حمایتهای روانی هلال‌احمر برای خدمت‌رسانی به مردم لبنان پیدا شدن پیکر ۹ مفقودی طغیان هلیل‌رود| ۵ نفر همچنان مفقود هستند (۹ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

چگونگی جذب فرهنگیان در صندوق ذخیره + جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۳۶۵۷
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
چگونگی جذب فرهنگیان در صندوق ذخیره + جزئیات
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: جذب از فرهنگیان و خانواده‌های آنان قرار است که در هلدینگ‌ها هم صورت ‌گیرد، بنابراین روند اطلاع رسانی درباره این استخدام اعلام می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، حمیدرضا نجف‌پور کردی درباره چگونگی استخدام فرهنگیان و خانواده‌های آنان در صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های زیرمجموعه آن، اظهار کرد: سال گذشته برای این موضوع سیاست‌گذاری کردیم و براین اساس زیرساخت‌ها درون مجموعه صندوق و هلدینگ‌ها فراهم شد تا این اتفاق و سیاست عملیاتی شود.

وی افزود: عملا در سال گذشته در حوزه انتصابات یک گام بزرگی برداشتیم که حدود ۴۵ درصد از معلمان و خانواده‌های آنان جذب شدند چراکه فرهنگیان از ما انتظار داشتند معلم بازنشسته و خانواده وی در این مکان بنشیند.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان ادامه داد: پیشتر صندوق به دلیل نابه‌سامانی‌هایی که در بخش‌های گوناگون و شرکت‌ها داشته است،جذب نیروی انسانی به صورت چندان نداشته است و ما عملا به دنبال ساماندهی هستیم.

نجف‌پورکردی عنوان کرد: اکنون برخی از شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان زیان‌ده هستند که این‌ها را باید ادغام کنیم، برخی را باید ارتقا دهیم و برخی دیگر را هم منحل خواهیم کرد،بنابراین نیروی انسانی مازاد هم در برخی از شرکت‌ها داریم و این افراد در درون صندوق جانمایی می‌شوند و از این حیث اطلاع‌رسانی عمومی چندانی برای جذب نیروی انسانی نکردیم.

جذب در بخش‌های محدودی مانند ستاد صندوق صورت گرفته است

وی با بیان اینکه جذب در بخش‌های محدودی مانند ستاد صندوق صورت گرفته است، گفت: تعدادی جذب در صندوق ذخیره فرهنگیان داشتیم که همان تعداد را حدود ۸۰ درصد جذب از فرهنگیان و خانواده‌های خودشان یعنی برادر، پدر، مادر، دختر، خواهر، پسر اتفاق افتاد.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان یادآورشد: پایه این جذب در سامانه صندوق ذخیره فرهنگیان فراهم شده و اقدامات مناسبی در حوزه ساماندهی نیروی انسانی صورت گرفت از این حیث که نیروهای سازمانی ما چقدر است و این میزان باید به چه تعداد برسد را بررسی می‌کنیم و جذب را به صورت متمرکز با اطلاع رسانی عمومی از میان‌ خانواده‌های فرهنگیان انجام خواهیم داد.

نجف‌پورکردی ادامه داد: برای درصدی از مشاغل ممکن است که در میان خانواده فرهنگیان تجربه و تخصص کافی وجود نداشته باشد که ما برای این موضوع هیچ الزامی نداریم که حتما از این مجموعه استفاده کنیم، برای درصدی که استثناست این موضوع به مجموعه‌ها با اختیار موردی که داریم، ابلاغ شده است.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره پیشتر از بکارگیری ۸۰ درصد نیروهای ستاد موسسه از خانواده فرهنگیان عضو طی یک سال و نیم اخیر خبر داد و اعلام کرد در این مدت ۴۴ درصد انتصابات اعضای هیات مدیره شرکت‌های تابعه نیز مربوط به فرهنگیان معزز و خانواده آنان بوده است. در حال حاضر حدود ۴۴ درصد از مدیران و اعضای هیات مدیره شرکت های تابعه از خانواده معزز فرهنگیان انتخاب شده اند که از تخصص، تبحر و تعهد لازم برای اهداف سازمان برخوردارند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->