نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرز در دو راهی امباپه – هالند

  • کد خبر: ۱۹۴۴۵۵
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
پرز در دو راهی امباپه – هالند
باشگاه رئال مادرید برای تقویت خط حمله خود چشم به جذب یکی از دو ستاره پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه رئال مادرید که تابستان ۲۰۲۲ تلاشی نافرجام برای خرید امباپه ۲۴ ساله داشت، تابستان اخیر هم بار دیگر سعی داشت تا با ارائه پیشنهادی ۱۲۰ میلیون یورویی به پاری‌سن‌ژرمن، این ملی‌پوش فرانسوی را جذب کند، اما در نهایت او ترجیح داد تا سال پایانی قراردادش را هم در جمع پاریسی‌ها باقی بماند. اخیراً هم بار دیگر شایعه شد که رئالی‌ها با امپابه مذاکراتی داشته‌اند که این باشگاه اسپانیایی با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد نه مذاکره‌ای با این ستاره فرانسوی داشته‌اند، نه مذاکره‌ای با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن.

حالا خبر می‌رسد که باشگاه رئال مادرید برسر دو راهی جذب کیلیان امباپه و ارلینگ هالند قرار گرفته است. بر اساس گزارش «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه؛ تعداد بیشتری از مدیران باشگاه رئال مادرید اکنون ترجیح می‌دهند سراغ به خدمت گرفتن ارلینگ هالند ۲۳ ساله در تابستان پیش‌رو بروند، این در حالی است که گفته می‌شود این مهاجم نروژی بند ویژه‌ای در قراردادش با منچسترسیتی دارد که در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید، بند فسخ ۲۰۰ میلیون یورویی‌اش اجرایی شود.


در ادامه این گزارش آمده است؛ فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید همچنان رؤیایی به خدمت گرفتن کیلیان امباپه را در سر دارد، اما باشگاه رئال مادرید رویکرد خود را تغییر داده است، آن‌ها دیگر حاضر نیستند خود را در مورد جذب این ستاره فرانسوی جلو بیندازند و پیام روشنی دارند و آن اینکه اگر امباپه می‌خواهد به رئال ملحق شود، خودش باید دست به کار شود.

هالند که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۷ با منچسترسیتی قرارداد دارد، این فصل در ۱۸ بازی ۱۷ گل برای این تیم لیگ برتری به ثمر رسانده است. در سوی دیگر امباپه هم فصل خوبی را با پاری‌سن‌ژرمن سپری می‌کند و در ۱۵ بازی ۱۵ گل‌زده به نامش به ثبت رسیده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->