ویدئو | روایت مخبر از اولین جلسه با رهبر معظم انقلاب، پس از شنیدن خبر سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور افزایش ۷ درصدی مشارکت مشهدی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری مشهدالرضا (ع)، مهیای آیین چهلم شهید جمهور | فرمانده کل سپاه، سخنران مراسم اربعین شهید رئیسی در مشهد رهبر معظم انقلاب: آقایان نامزد‌های محترم ریاست جمهوری! به یکدیگر اهانت نکنید + فیلم نخستین مناظره تلویزیونی پزشکیان و جلیلی امشب دوشنبه (۱۱ تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود + جزئیات جزئیات برنامه‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اوجی: کیفی سازی صنایع نفتی در دست اقدام است

  • کد خبر: ۱۹۴۶۶۹
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
اوجی: کیفی سازی صنایع نفتی در دست اقدام است
وزیر نفت گفت: در دو سال گذشته، اقدامات خوبی در کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی انجام شده و ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اوجی در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در کیفی‌سازی فرآورده‌های نفتی انجام شده و ادامه دارد. دو ماه گذشته در اصفهان واحد تولید روزانه ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۵ را داشتیم.

وزیر نفت ادامه داد: این مباحث را دنبال می‌کنیم تا تمامی محصولات‌مان که استاندارد هستند، سقف استانداردشان افزایش یابد.

وی افزود: امسال به‌طور میانگین روزانه ۳۶ میلیون متر مکعب گاز بیشتری به نیروگاه‌ها دادیم و بالطبع ۲۰ میلیون لیتر گازوئیل و نفت کوره کمتری در کشور مصرف شده است.

اوجی گفت: هم‌چنین روزانه ۶ میلیون متر مکعب گاز بیشتری به صنایع دادیم و تأمین سوخت کردیم؛ این مجموعه اقدامات به کاهش آلودگی هوا کمک می‌کند.

وی افزود: ضمناً در ادامه روند جمع‌آوری گاز‌های مشعل تا امروز ۱۱.۵ میلیون متر مکعب جمع شده و تا پایان سال ۹ میلیون دیگر جمع خواهد شد و به خوراک پتروشیمی‌ها تبدیل می‌شود.

جواد اوجی در پاسخ به سوالی درباره شایعه استعفایش عنوان کرد: اختلافی بین من و وزارت نفت و دولت نیست و مسائل مطرح شده شایعه است و باید از رئیس‌جمهور تشکر کرد که نگاه پشتیانی به وزارت نفت داده‌اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->