آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بازیکن فرش‌آرا: پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم

  • کد خبر: ۱۹۴۹۶۲
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
بازیکن فرش‌آرا: پاس گل را بیشتر از گل زدن دوست دارم
وحید بدری گفت: مهم موفقیت تیم است و اصلا به اینکه خودم گلزنی کنم یا نه فکر نمی کنم.

وحید ندری که اولین سال حضورش در فرش آرا را تجربه می‌کند، در گفت‌وگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: شرایط در نیم فصل اول ایده آل بود و سعی ما این است که این روند را حفظ کنیم گرچه شرایط امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهدبود.

وی افزود: نتایج خوب و قابل قبول بود و کادر فنی ومدیریت نقش مهمی در همدل ساختن تیم داشتند.

وی افزود: کادر فنی خریدهای هوشمندانه ای داشته و از لحاظ دانش، کادر فنی ما یکی از با دانش ترین کادرهای فنی فوتسال است.

وی که اولین سال حضور در سالن بهشتی مشهد را تجربه می‌کند، ضمن تشکر از هواداران فرش‌آرا بابت حمایت از این تیم گفت: خیلی ممنونیم از همه هواداران خوب مشهدی که در همه بازی‌ها از ما حمایت کردند و روحیه ما را چند برابر می‌کنند.

ندری گفت: به نظر من نتیجه گرفتن تیم، از گل و پاس گل دادن مهمتر است، اما پاس گل را بیشتر ترجیح میدهم.

وی ادامه داد: خدا را شکر سال خوبی را همراه با همه مجموعه فرش ارا تا اینجا سپری کردیم. امیدوارم این روند روز به روز بهتر هم بشود.

ندری درباره آرزوی ورزشی اش گفت: آرزوی هر بازیکنی قهرمانی در لیگ برتر است و در کنار آن مفید بودن برای تیمش. امیدوارم بتوانیم دل هواداران عزیز را شاد کنیم و نتایج ایده‌آلی در نیم‌فصل دوم بگیریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->