گزینش مجدد داوطلبان رد شده در ورودی آموزش و پرورش کدام پایگاه‌های اهدای خون خراسان رضوی در ایام اربعین حسینی ۱۴۰۳ فعال است؟ آموزش و پرورش: حق‌الزحمه امتحانات خرداد ماه به زودی پرداخت می‌شود دستگیری فالگیر شیطان صفت در تهران جنایت جوان ۱۹ ساله در مشهد به دلیل محکم کوبیدن در + عکس کاظمی: مهمترین اولویت آموزش و پرورش پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی است چند روایت شهروندی از حق‌ و حقوق نادیده گرفته‌شده بیماران در مراکز درمانی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنج‌شنبه، یکم شهریور ۱۴۰۳) | تداوم روند افزایش دما به صورت تدریجی کتاب‌های درسی دانش‌آموزان چه زمانی توزیع می‌شود؟ آخرین مهلت درخواست اعزام زائران اربعین اعلام شد ناصحی: توفیق خدمت به زائران پیاده، برای شهرداری مشهد ارزشمند است واژگونی اتوبوس زائران اربعین در کوهین با ۱۵ زخمی احتمال زیاد ابتلای زنان به بیماری ام‌اس و چند نکته درباره علائم آن «آغوز»، بهترین غذا برای نوزاد را دور نریزید اجرای آزمایشی بسیار محدود چند کتاب‌درسی جدید در برخی استان‌ها آیا با نصب در ضدسرقت، خانه دربرابر سارقان ایمن می‌شود؟ ۵۰ درصد زائران اربعین به کشور بازگشتند (یکم شهریور ۱۴۰۳) طرح استفاده از آرد کامل در نانوایی‌های مشهد اجرا می‌شود پیشگیری ۷۰ درصدی هموفیلی با غربالگری| آثار ازدواج‌های فامیلی در بروز هموفیلی پیش‌بینی رگبار و وزش باد شدید در ارتفاعات کشور (یکم شهریور ۱۴۰۳) کشته و مفقود شدن بیش از هزار پناهجو در دریای مدیترانه
سرخط خبرها

شمار قربانیان کرونا در چین به ۲ هزار و ۹۱۲ نفر رسید

  • کد خبر: ۱۹۵۱۳
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
شمار قربانیان کرونا در چین به ۲ هزار و ۹۱۲ نفر رسید
چین بامداد دوشنبه در تازه‌ترین گزارش خود از شمار تلفات کرونا، اعلام کرد که تعداد قربانیان به ۲ هزار و ۹۱۲ نفر و شمار مبتلایان به ۸۰ هزار و ۲۰ تن افزایش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از شبکه سی. ان. بی. سی، کمیسیون ملی بهداشت چین گفت که روز یکشنبه ۲۰۲ مورد جدید ابتلا به کرونا شناسایی شده و ۴۲ نفر دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست دادند.

 

بنا بر این گزارش، ۱۹۶ نفر از کسانی که بتازگی به این ویروس مبتلا شدند در استان «هوبی» شناسایی شده‌اند.

همچنین همه ۴۲ نفری که جانشان را از دست دادند، متعلق به این استان بودند.

 

شمار مبتلایان به کرونا در ۲۰ روز گذشته بخصوص در مناطقی غیر از هوبی که کانون شیوع بیماری به شمار می‌آید، رو به کاهش گذاشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->