پاول دورف: تلگرام ارسال اطلاعات مجرمان به دولت‌ها را از سال‌ها پیش شروع کرده بود خرید هاست با بهترین قیمت و کیفیت (راهنمای انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت شما) دلیل تأخیر در زمان انتشار بازی Assassin’s Creed Shadows مشخص شد پاسخ پازل امروز میجر (چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳) زباله‌های الکترونیکی، نیمه تاریک فناوری | چه کسانی زباله الکترونیکی ایجاد می‌کنند؟   عکس و ویدئو از حمله موشکی سپاه به اسرائیل (۱۰ مهر ۱۴۰۳) دانشمندان ادعا می‌کنند همه‌گیری کرونا بر کره ماه تأثیر گذاشته است! حالا همه کاربران اندروید می‌توانند به Gemini Live دسترسی داشته باشند مایکروسافت نسخه جدید کوپایلوت را با ویژگی‌های جدید معرفی کرد | یک همراه هوش مصنوعی برای همه کاربران لباس فضانوردی چین برای فرود روی ماه رونمایی شد + ویدئو آیا موضوع رفع فیلترینگ به نتیجه می‌رسد؟ بریتانیا با تبدیل‌شدن به اولین کشوری که کاملاً زغال‌سنگ را کنار می‌گذارد چقدر ریسک کرد؟ پاسخ پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳) پاسخ سوال امروز تایم فارم (دوشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) چرا سونی درایو نوری را از پلی استیشن ۵ پرو حذف کرد؟ آخرین گزارش ایسپا از میزان استفاده مردم ایران از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها (مهر ۱۴۰۳) + نمودار پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳) چه زمانی به آنتالیا سفر کنیم؟ سرور مجازی امارات؛ میزبانی از کشور همسایه پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بستر تبلیغات در پیام‌رسان «بله» ۳ ساله شد

  • کد خبر: ۱۹۵۱۶۷
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
بستر تبلیغات در پیام‌رسان «بله» ۳ ساله شد
حمایت از کسب‌وکار‌های کوچک، معرفی و آگاهی‌بخشی کاربران از کسب‌وکارها، تحت عنوان بازاریابی و تبلیغات در پیامرسان بله، سه‌ساله شد.

گزارش آگهی

بستر تبلیغات در اپلیکیشن بله، در کنار ویژگی‌های مالی و پیام‌رسانی، فرصتی برای کسب‌وکار‌های نوپا محسوب می‌شود تا بتوانند محصولات و خدمات خود را بهتر به مخاطبین‌شان معرفی کنند. در این بستر، جایگاه‌های تبلیغاتی متنوعی وجود دارد که امکان استفاده برای تمام کسب‌وکار‌های کوچک و بزرگ در دسته‌های مختلف را فراهم می‌کند.

از طرفی تبلیغات منبع رشد درآمد هر پلتفرمی محسوب می‌شود، در همین راستا اپلیکیشن بله علاوه‌بر مسئولیت اجتماعی خود، سعی کرده است بهترین خدمات را در این حوزه به مخاطبین و کسب‌وکار‌ها ارائه دهد.

امین تجملیان قائم مقام مدیرعامل اپلیکیشن بله دربارۀ بستر تبلیغات این برنامه گفته است: «تبلیغات از مهم‌ترین اهرم‌های اثرگذاری در عرضه و فروش محصولات شناخته‌می‌شود. همچنین در معرض دید افراد بیشتری قرارگرفتن و نام‌آشنا شدن محصول به روند فروش آن کمک می‌کند. فرصت‌های تبلیغاتی بله در بخش‌های مختلفی این نیاز‌ها را برطرف می‌کند تا صاحبین کسب‌وکار بتوانند به‌صورت هدفمند مخاطبین خود را بیابند.»

او دربارۀ موضوعات و دسته‌هایی که بیشترین تبلیغ را در بله ثبت کردند اینگونه ادامه داد: «در بستر تبلیغات بله کانال‌های متنوعی تبلیغ ثبت می‌کنند؛ اما در این میان کانال‌هایی که بیشترین تبلیغات را در بله انجام دادند، موضوعات آموزشی، فروشگاهی و خدمات بوده‌اند.»

طبق گفته‌های امین تجملیان، پین گفتگو، بنر ویترین و فروشگاه، خدمات پیشنهادی، اسپانسرد مسیج و پنل VIP جایگاه‌های تبلیغاتی بله هستند. او اشاره کرد تبلیغات پین گفتگو، یکی ازپربازده‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی در بله محسوب می‌شود که آمار بازدید و نرخ کلیک بسیار زیادی دارد؛ زیرا در دسترس تمامی کاربران آنلاین است.

ویترین بله در زبانۀ جریان یکی از بخش‌های دیگر تبلیغاتی بله است که برای معرفی کانال‌ها و رویداد‌هاست. بنر‌های تبلیغاتی در ویترین فرصتی ویژه برای دیده‌شدن و اطلاع‌رسانی پویش‌ها و رویداد‌ها در بله محسوب می‌شود.

خدمات پیشنهادی در زبانۀ خدمات، یکی از جایگاه‌هایی است که در آن معرفی خدمات نوآورانه صورت می‌گیرد. در این زبانه، به‌طور کلی خدمات مالی و پرداختی کاربران انجام می‌شود.

از دیگر بخش‌های تبلیغاتی در بله می‌توان به اسپانسرد مسیج و تبلیغات عملکردی و پنل تبلیغات VIP اشاره کرد.

اپلیکیشن بله، با ارائۀ این خدمات تبلیغات و بازاریابی، از کسب‌وکار‌های کوچک، خانگی و نوپای ایرانی، حمایت می‌کند و در تلاش است به یکی از بستر‌های مطلوب کسب درآمد برای کاربران و کانال‌داران خود تبدیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->