تظاهرات صهیونیست‌ها در خیابان روبروی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی (۱۸ تیر ۱۴۰۳) روسیه «هیمارس» مورد استفاده در حمله به سواستوپل را منهدم کرد + فیلم حماس: نتانیاهو موانع بیشتری را در مسیر گفت‌وگوها ایجاد می‌کند حضور مقامات ارشد آمریکا در مصر برای مذاکره درباره توافق آتش‌بس در غزه شلیک ۹۳۰۰ موشک از نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته سرلشکر سلامی: آمریکا کوچک و ضعیف شده است درخواست مقتدی صدر از طرفدارانش: در مواکب حسینی پرچم فلسطین را برافرازید اردوغان به آمریکا سفر می‌کند بایدن: من بهترین گزینه برای شکست ترامپ هستم! اسماعیل هنیه به پزشکیان تبریک گفت گفت‌وگوی تلفنی پوتین و پزشکیان درباره توسعه روابط ایران-روسیه + جزئیات اردوغان و پزشکیان درباره مسائل منطقه و جهان گفتگو کردند پیام پزشکیان به سیدحسن نصرالله | حمایت از مقاومت با قدرت تداوم خواهد داشت بایدن برای کنگره آمریکا خط و نشان کشید درخواست خانواده‌های اسرای صهیونیست از نتانیاهو پورمحمدی، عارف و مرندی با رئیس جمهور منتخب دیدار کردند جلیلی با سرپرست ریاست جمهوری دیدار کرد سناتور آمریکایی: پلوسی و اوباما به جای بایدن کشور را اداره می‌کنند در مورد اعضای خانواده مسعود پزشکیان بیشتر بدانید
سرخط خبرها

حماس: مقاومت غزه، توطئه کوچ اجباری مردم فلسطین را ناکام گذاشت

  • کد خبر: ۱۹۶۳۹۲
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
حماس: مقاومت غزه، توطئه کوچ اجباری مردم فلسطین را ناکام گذاشت
مسئول دفتر شهدا، اسیران و مجروحان حماس جمعه شب پس از آزادی ۳۹ تن از اسرای زن و کودک فلسطینی از زندانهای رژیم صهیونیستی گفت: پایداری ملت صبور و مجاهد غزه بود که توطئه کوچاندن فلسطینیان را به شکست کشاند.

به گزارش شهرآرانیوز، «زاهر جبارین» ادامه داد: اگر پایداری ملت صبور و مجاهد غزه نبود که توطئه کوچاندن فلسطینیان را به شکست کشاند و اگر دلاوری‌های مقاومت نبود که نازی‌های صهیونیست را وادار به پذیرش شروط مقاومت کند، دستاورد توافق آتش‌بس انسانی در غزه محقق نمی‌شد.

وی افزود:درود بر مقاومت پیروزمند و شایان افتخار که دشمن صهیونیستی را با پایداری و مقابله قهرمانانه خود و حماسه‌سازی در میدان نبرد وادار به پذیرش توافق مبادله جزیی اسرا کرد و به موجب آن بانوان اسیر سرافراز فلسطینی و کودکان اسیر قهرمان از زندان‌های دشمن آزاد شدند.

از سوی دیگر پیشتر «جمیل مزهر» معاون دبیرکل جنبش مردمی برای آزادی فلسطین نیز جمعه شب و پس از آزادی اسرا گفت که لحظاتی حساس نبرد با رژیم صهیونیستی، و تاریخ فلسطین، منطقه و تاریخ ملل عرب قرار داریم.

وی در پایان به همه محورهای مقاومت در لبنان بویژه حزب‌الله، یمن، عراق و سوریه درود فرستاد.

آتش‌بس چهار روزه بین رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت حماس در نوار غزه از ساعت هفت صبح امروز جمعه (به وقت محلی) آغاز شد.

این آتش بس قرار بود روز پنج‌شنبه ساعت ۱۰ به وقت محلی در غزه اجرایی شود که به دلیل آنچه مسائل فنی و لجستیک عنوان شده با یک روز تاخیر از امروز جمعه در غزه اجرایی شد.

مقاومت فلسطین، در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغالگری و تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی، در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) گذشته عملیات طوفان الاقصی را علیه این رژیم آغاز کرد. رژیم صهیونیستی مطابق معمول با قتل عام غیرنظامیان و بمباران مناطق مسکونی به عملیات رزمندگان مقاومت پاسخ داد. این رژیم در نهایت، شکست در عملیات خود برای آزادسازی اسرایش را پذیرفت و تسلیم مقاومت شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->