آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نماینده خراسان رضوی جوان‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور

  • کد خبر: ۱۹۶۶۰۲
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
نماینده خراسان رضوی جوان‌ترین تیم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور
سرمربی تیم فوتسال بانوان مبل کلاسیک مشهد گفت: تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است اما بازیکنان باکیفیتی را کنار خود داریم.

سمیرا رستمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص شرایط فعلی تیم مبل کلاسیک، گفت: با توجه به‌ اینکه چندین ماه باهم تمرین کردیم خوشبختانه بازیکنان شرایط خوبی دارند، ضمن اینکه نباید فراموش کنید که از نظر سنی جوان‌ترین تیم لیگ برتر هستیم. 

وی در ادامه افزود: همیشه اولین مسابقات در تورنمنت هایی مثل لیگ برتر بسیار حائز اهمیت است که خوشبختانه بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول هر دو تیم پایاپای پیش رفتند و با نتیجه برابر به رختکن رفتیم اما با برنامه های که برای بازیکنان مشخص کردیم در نیمه دوم توانستیم نتیجه را ۵ بر دو به نفع خودمان تغییر دهیم.

سرمربی جوان تیم فوتسال بانوان خراسان رضوی با اشاره به اهدافش در لیگ امسال گفت: تمام تیم‌ها را رقبای قدر می‌دانیم و تلاش خود را برای کسب نتیجه بهتر به کار می‌گیریم از طرفی اگر به صدرنشینی و قهرمانی فکر می‌کنیم باید در همه بازی‌ها پر قدرت ظاهر شویم. 

رستمی با بیان اینکه لیگ برتر بانوان کشور در سطح بالایی قرار دارد، گفت: نمی‌توان گفت که تیم ضعیف در لیگ حضور دارد و امیدوارم برای نماینده مشهد اتفاقات خوبی رقم بخورد، هدف ما کسب بهترین نتایج است.

وی در خصوص شرایط اسپانسر این تیم، عنوان کرد: از نظر اسپانسر کمی شرایط دشوار است اما دست از اهداف خود برنمی‌داریم و امیدواریم که دختران فوتسالیست مشهدی حمایت شوند تا با انگیزه هرچه تمام‌تر به ادامه کار خود بپردازند.

سرمربی تیم مبل کلاسیک مشهد در پایان تصریح کرد: تیم ما جوان‌ترین تیم لیگ است اما بازیکنان خوبی را کنار خود داریم که در عین کم‌تجربه بودن انگیزه بسیاری دارند کما اینکه تمرین‌ها بسیاری هم داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->