نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بازگشت عضو حاشیه‌ساز به کمیته داوران یامگا از لیست استقلال خارج شد یزدانی استقلال را نقره داغ کرد علی نعمتی هوایی شد | تمدید قرارداد مدافع پرسپولیس به بن‌بست رسید توافق زکی‌پور با استقلال | سلمانی هم می‌ماند ستاره‌های فرنگی از  امروز در مشهد هشدار نبی درباره آماده شدن ورزشگاه آزادی مربی پرسپولیس تا آخر هفته به تهران می‌رسد پایان کار حجازی و استقلال چرا الشباب با استقلال معامله نمی‌کند؟ کاپیتان تیم ملی آلمان نام قهرمان یورو را فاش کرد! اخباری، جدیدترین گزینه پرسپولیس برای دروازه‌بانی
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

باخت پرحاشیه والیبالیست‌های نیان در مهران + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۶۷۸۸
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
باخت پرحاشیه والیبالیست‌های نیان در مهران + فیلم
تیم والیبال نیان الکترونیک مشهد در یک مسابقه نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل گیتی پسند اصفهان شکست خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته هفتم لیگ برتر والیبال ایران عصر امروز در شهر‌های مختلف برگزار شد و تیم نیان الکترونیک مشهد در خانه و پیش چشم هواداران پرشور خودش به مصاف گیتی پسند اصفهان رفت و در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. شاگردان حامد صمدی که تا اینجای مسابقات عملکرد چندان بدی نداشتند امروز در حالی به مصاف تیم دوم جدول رفتند که سرمربی تیم مشهدی معتقد بود جای واقعی اصفهانی‌ها در رده دوم نیست!

نیان الکترونیک ۲۹ – گیتی پسند ۳۱

مسابقه در شرایط برابر شروع شد و دو تیم امتیازات اول را گام به گام پیش می‌رفتند که عملکرد خوب بازیکنان نیان در دریافت‌ها و سردرگمی بازیکنان گیتی، برای دقایقی اختلاف را به ۵ رساند. در ادامه این ست بازیکنان نیان که پیروزی را به نام خودشان ثبت کرده بودند، با اشتباه پاسور و اجرای اشتباه نقشه‌های مدنظر کادرفنی، حاشیه امنی را که برای خودش ایجاد کرده بود از دست داد و در نهایت این دست به نام تیم مهمان ثبت شد.

نیان الکترونیک ۲۵- گیتی پسند ۱۹

دست دوم بازی هم دقیقا با پلن دست اول پیش رفت با این تفاوت که شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک ضریب اشتباهات خود را کاهش دادند و از برتری امتیازی بوجود آمده نهایت استفاده را کردند تا در نهایت ضمن کسب برتری در این دست، بازی تا اینجای کار در ست شماری هم برابر شود.

نیان الکترونیک ۲۵ - گیتی پسند ۲۱

برنامه نیانی‌ها در این ست بیشتر برمبنای پاس‌های سرعتی بود و باتوجه به کند بودن مدافعان گیتی پسند همین حربه جواب داد و شاگردان صمدی موفق شدند این ست را به نام خودشان ثبت کنند. چند اشتباه داوری محرز هم در دقایقی از این مسابقه باعث شد تا جو سالن و حتی نیمکت‌های دو تیم ملتهب شود که البته خیلی زود همه چیز ختم به خیر شد.

نیان الکترونیک ۲۲ - گیتی پسند ۲۵

تیم اصفهانی که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت از ابتدای این ست با برنامه جلو آمد و اشتباهاتش را به حداقل رساند. در سوی مقابل، اما نیانی‌ها که به نظر می‌رسید پیش از سوت پایان، خودشان را برنده این بازی می‌دانستند، روی اشتباهاتی که در دریافت و خط حمله داشتند و نیز عدم توزیع مناسب توپ، نتیجه را به حریف واگذار کردند تا بازی به دست پنجم کشیده شود.

نیان الکترونیک ۱۳ - گیتی پسند ۱۵

گیتی پسند که دو ست متوالی را به نام خودش زده بود، در این ست هم بازی را دست گرفت و علیرغم تمام تلاش‌های تیم میزبان، این نماینده اصفهان بود که بازی را به نام خودش ثبت کرد.

از حاشیه سکو‌ها تا دعوای مدیران نیان با رسانه‌ها

سوت پایان بازی در حالی به صدا درآمد که سکو‌های سالن مهران یکصدا علیه داور مسابقه شعار می‌دادند و همین اتفاق باعث شد تا حضور نیرو‌های انتظامی پررنگ‌تر از قبل شود و داور مسابقه را تا خروج از سالن اسکورت کنند.

این البته تمام اتفاقات پایانی مسابقه نبود. مدیر رسانه‌ای تیم والیبال نیان الکترونیک با برخی اهالی زسانه درگیری لفظی پیدا کرد که این مورد با وساطت سرمربیان دو تیم ختم به خیر شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->