افزایش ۴۰ درصدی صادرات به افغانستان در ۲ ماه نخست سال ۱۴۰۳ طرح «از مزرعه تا سفره» با هدف تامین کالا‌های پر مصرف مردم در مشهد اجرا می‌شود قیمت موبایل یک روز پیش از انتخابات به چقدر رسید؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد چند؟ (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار، ارز دیجیتال (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | دلار در کانال ۶۰ هزار تومان یک روز قبل از انتخابات برخورد با مشاوران املاک قانون‌گریز در مشهد (۱۴ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳.۳ میلیارد تومان تعیین سقف اجاره‌بهای مسکن به کمک مستأجران آمد قیمت امروز خودرو‌های ایرانی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) طلای جهانی خیز برداشت (۱۴ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره بها در مشهد؛ ۲۵ درصد | میزان افزایش قانونی اجاره بها در مشهد معادل ۷۰ درصد تورم خرداد خراسان رضوی است گزارشی از نمایشگاه تخصصی معدن و زمین شناسی در مشهد ایران خودرو تعدادی از خودرو‌های خود را به روش مزایده به فروش می‌رساند + جزئیات متوسط قیمت مسکن در تهران اعلام شد میوه را امروز گرانتر از این قیمت‌ها نخرید (۱۴ تیر ۱۴۰۳) ماجرای حذف متقاضیان مسکن ملی چه بود؟ هفته آینده، آخرین مهلت انتخاب خودرو‌های وارداتی (۱۴ تیر ۱۴۰۳) جریمه شرکت مشهدی به‌علت اجرا‌نکردن تعهدات ارزی اظهارنظر‌های بورسی جلیلی و پزشکیان در آخرین مناظره چه بود؟ دولت سیزدهم ساخت بیش‌از ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در خراسان‌رضوی را عملیاتی کرد قیمت گوشت مرغ در بازار مشهد کاهشی است (۱۳ تیر ۱۴۰۳) بورس، سبزپوش به استقبال انتخابات رفت | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه در مشهد ارزان شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | کاهش ۷۰۰ هزار تومانی سکه امامی با مبلغ ۷ تا ۱۰ میلیون تومان، از کدام موبایل‌ها می‌توان خرید؟ (۱۳ تیر ۱۴۰۳) وام ۸۰۰ میلیون تومانی مسکن ابلاغ شد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) | اقساط وام جدید ۸۰۰ میلیونی مسکن چقدر است؟ آیین‌نامه جدید آرامستان‌های کشور ابلاغ شد | تغییر در نحوه حمل متوفی و صدور گواهی فوت
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

قیمت آجیل نسبت به سال قبل ارزان شد

  • کد خبر: ۱۹۷۰۳
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
قیمت آجیل نسبت به سال قبل ارزان شد
رئیس اتحادیه فروشندگان خشکبار و آجیل گفت: با توجه به اینکه متخصصان و پزشکان توصیه کردند که گرمیجات و مواد مغذی باعث تقویت بدن و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا می‌شود مردم به سمت خرید آجیل و خشکبار روی آوردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی احمدی در خصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روی فعالیت‌های صنف خشکبار و آجیل گفت: با توجه به اینکه متخصصان و پزشکان توصیه کردند که گرمیجات و مواد مغذی باعث تقویت بدن و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا می‌شود مردم به سمت خرید آجیل و خشکبار روی آوردند.

 

وی ادامه داد: با وجود آنکه اکثر صنوف امسال به دلیل ویروس کرونا و تعطیلی‌ها عملاً بازار شب عید ندارند، این توصیه‌ها باعث شده تا وضعیت بهتری داشته باشیم، اما فروش ما افزایشی نداشته است و به اندازه همان بازار شب عید هر سال است.

 

احمدی افزود: فرآیند تولید آجیل و خشکبار در حرارت بالای ۳۰۰ درجه انجام می‌شود و همین امر باعث می‌شود که هیچ گونه آلودگی وجود نداشته باشد. از سوی دیگر بیشتر فروشندگان و افراد دارای جواز کسب اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند و صنف ما از این بابت بسیار خوش نام است.

 

وی در خصوص قیمت آجیل و خشکبار گفت: با توجه به رکود و وضعیت بد اقتصادی و تنگ‌تر شدن سفره‌های مردم اعضای ما نیاز به نقدینگی دارند، زیرا در طول سال فروش آن‌ها به شدت کاهش پیدا کرده و بر همین اساس امسال نه تنها افزایش قیمتی نداشتیم بلکه شاهد کاهش قیمت بودیم تا کالا‌های بیشتری فروخته و نقدینگی بیشتری به دست آوریم.

 

احمدی تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که با اتحاد و همبستگی می‌توان بر این مصیبت فائق آمد پس تا جایی که بتوانیم با حداقل سود کالای خود را عرضه می‌کنیم تا مردم در مقابل این ویروس ایمن باشند ضمن آنکه با اجرای طرح فروش فوق العاده که در روز‌های آینده اجرایی خواهد شد شاید باز هم قیمت‌ها کاهش پیدا کند.

 

وی در خصوص موجودی کالا در کشور گفت: خوشبختانه در بحث موجودی اقلام وارداتی و چه داخلی از وضعیت خوبی برخوردار هستید و هیچ گونه کمبودی در بازار نیست.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->