تماس تلفنی وزیر امور خارجه با همسر سفیر کشورمان در لبنان (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) احتمالا آمریکایی‌ها از حمله هکری رژیم صهیونیستی به پیجرها در لبنان، باخبر بوده‌اند + تصویر هلال‌احمر ایران برای کمک‌رسانی به مجروحان انفجارهای لبنان اعلام آمادگی کرد مقام نظامی آمریکایی: احتمال وقوع جنگ بین آمریکا و چین در اقیانوس آرام بیانیه حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجار دستگاه‌های پیجر در بیروت سفیر ایران در لبنان کیست؟ حمله سایبری به لبنان | انفجار عجیب دستگاه‌های پیجر در بیروت + فیلم ترور ناموفق رئیس سابق ستاد کل ارتش اسرائیل ساعت آغاز به کار کارکنان در کلان‌شهر‌ها شناور شد (دو هفته اول مهر ۱۴۰۳) تقدیر آیت‌الله علم‌الهدی از عملکرد تشکل‌های خواهران در عرصه عفاف و حجاب | توجه به ابعاد اجتماعی و سیاسی قرآن وظیفه تمام افراد جامعه است رئیس جمهور خطرناک‌ترین منکر را تفرقه و اختلاف دانست رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: پوشش اسلامی، پاسداری از فرهنگ و تمدن اسلامی است خبر خوش نماینده مردم مشهد در مجلس برای کارگران | پیگیری نمایندگان مجلس برای افزایش حقوق کارگر به اندازه تورم غرق‌شدن مرد میانسال برای نجات بزغاله‌اش در شاندیز خراسان‌رضوی (۲۷ شهریور ۱۴۰۳) + فیلم رییس جمهور در مجلس: باید دست از اختلاف برداریم | برای ایجاد وحدت آمده‌ام پزشکیان سرزده وارد مجلس شد | علت حضور رئیس‌جمهور در بهارستان چیست؟ پیگیری تامین فاینانس ۱۰ هزار و ۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر توسط سرمایه‌گذاران خارجی صحن علنی مجلس شورای اسلامی فردا (۲۸ شهریور ۱۴۰۳) تشکیل نخواهد شد دومین جلسه شورای عالی راهبری برنامه هفتم توسعه برگزار شد ترامپ از بهبود رابطه آمریکا با روسیه و چین در صورت پیروزی‌اش در انتخابات خبرداد دیدار بشار اسد با دبیر شورای امنیت روسیه
سرخط خبرها

پنج نظامی صهیونیست در درگیری‌های غزه زخمی شدند

  • کد خبر: ۱۹۷۲۹۷
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
پنج نظامی صهیونیست در درگیری‌های غزه زخمی شدند
رژیم صهیونیستی به زخمی شدن پنج نظامی خود در درگیری‌های روز سه‌شنبه در شمال نوار غزه اذعان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی اذعان کرد که پنج نظامی این رژیم در درگیری‌های روز سه‌شنبه در شمال نوار غزه زخمی شدند.  

آتش‌بس انسانی در نوار غزه از ساعت ۷ صبح روز جمعه به وقت محلی (سوم آذر) وارد فاز اجرایی شده است.  

پیشتر «ابوعبیده» سخنگوی کتائب القسام شاخه نظامی جنبش حماس با اشاره به نقض آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی گفت: «در نتیجه نقض آشکار توافق آتش‌بس توسط رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه امروز سه‌شنبه درگیری میدانی رخ داد و مبارزان ما به این نقض آتش‌بس پاسخ دادند».

بنابر گزارش شبکه المنار، رژیم اشغالگر اذعان کرد که پنج نظامی آن امروز سه‌شنبه در شمال نوار غزه در نتیجه انفجار سه بسته انفجاری و تیراندازی زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) در پاسخ به بیش از هفت دهه اشغال فلسطین و نزدیک به دو دهه محاصره غزه و زندان و شکنجه هزاران فلسطینی عملیات موسوم به «طوفان الاقصی» را آغاز کرد.

این عملیات یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم بود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصار‌های مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستا‌ها یورش بردندو علاوه به هلاکت رساندن شمار زیادی از اسرائیلی‌ها، شماری از آن‌ها را به اسارت گرفتند.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به این عملیات، حملات سنگینی را علیه غزه آغاز کرده و این منطقه را تحت محاصره کامل قرار داده است.

حملات رژیم صهیونیستی به شهادت بیش از ۱۴۵۰۰ غیرنظامی منجر شده است.  

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->