۶۰۰ کودک‌ونوجوان یتیم، میهمان آستان قدس رضوی شدند استقرار ۳۲ صندوق اخذ رأی در حرم امام‌رضا(ع) یادی از فیلسوف، حاج ملاهادی سبزواری | در دیده اسرار همه خانه اوست تربیت مهدوی افق می‌خواهد راز عظمت ۲۵ ذی‌الحجه و نزول سوره «انسان» و آیه «هل اتی» فراخوان ثبت‌نام کاروان قرآنی اربعین آغاز شد پیکر مطهر سرباز شهید مرزبانی، در مشهد تشییع شد (۱۱ تیر ۱۴۰۳) همه آنچه باید درباره مباهله بدانیم | حقانیت جاوید اسلام اثرگذاری بانوان در جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات روشن است از کتابخانه‌های دیجیتالی تا کتابخانه‌های هوشمند در بیستمین نشست اندیشگاه رضوی زمان ثبت‌نام کاروان‌های پیاده دهه پایانی صفر به مشهد؛ دهه اول محرم نبرد آیه و آتش | روایتی از آزادسازی منطقه مرزی مهران در جنگ تحمیلی ثبت‌نام بیش از ۴ هزار زائر و مجاور در طرح تابستانی «شمیم تلاوت رضوی» برنامه‌های متنوع حرم امام‌رضا(ع) برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تعرفه‌های خونی ... زندگی جوانان را شیرین کنید! قرآن؛ چراغ روشن و رهنما در تاریکی دنیا اجرای طرح ملی «شهید رئیسی؛ تربیت کادر نوجوانان» در مشهد افزایش ظرفیت فضای باغ اردوگاه «خاتون» برای میزبانی از خانواده‌ها
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت در سبزوار

  • کد خبر: ۱۹۷۳۳۵
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت در سبزوار
آیین پایانی نخستین جشنواره ملی دانشگاهی "شهید غیرت، حمیدرضا الداغی" روز چهارشنبه در زادگاهش سبزوار به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری و با حضور مسوولان، جامعه دانشگاهی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دبیر اجرایی این جشنواره ملی گفت: نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت با رویکرد شعر و رویداد رسانه ای با مشارکت نهادهای فرهنگی شهرستان سبزوار و ۳۰ دانشگاه کشور در تالار استاد شریعتی برپا شده است.

اختتامیه نخستین جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت در سبزوار

موسی حکیمی صدر افزود: مضامین اصلی این جشنواره، غیرت و مفاهیم نزدیک به عفاف و حجاب است که آثار هنری مختلفی در این قالب به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

دبیر این جشنواره و مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه حکیم سبزواری تصریح کرد: در مجموع ۲۰۲ اثر هنری در حوزه های مختلف شعر، ادبیات داستانی، نقاشی، پوستر و پادکست به این جشنواره ارسال شده است.

حکیمی صدر افزود: در بخش شعر ۱۱۷ اثر، رسانه ۶۰ اثر و بخش آزاد ۲۵ اثر به جشنواره ملی دانشگاهی شهید غیرت ارسال شده که ۱۵ داور فرهنگی شاخص، کار داوری آثار را در بخش های مختلف جشنواره بر عهده داشته اند.

وی اظهار داشت: قدردانی از آثار برگزیده با حضور خانواده شهید و برخی چهره های فرهنگی کشور و نیز و حضور بر مزار شهید برخی از برنامه های این جشنواره است.

شهید «حمیدرضا الداغی»، شامگاه هشتم اردیبهشت امسال هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند، به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و به شهادت رسید.

وی متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

 

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->