عمران و آبادانی، هم‌تراز عبادت نسخه‌ای اعلا برای مؤدب بودن ثبت‌نام سفر به عتبات ویژه عرفه ۱۴۰۴ آغاز شد | افزایش هزینه‌ها بین ۵ تا ۲۰ درصد کتاب «دینامیک به‌روز»، روایتی از طراح سازه‌های مهندسی جبهه، رونمایی می‌شود برنامه ریزی برای افزایش چشمگیر بازدید‌ها و اعزام‌ها به مناطق عملیاتی دفاع مقدس رحیم‌پور ازغدی: ایمان به وعده‌های الهی، مسیر آرامش، رشد و پیروزی در زندگی است لباسی که با عشق پوشید | خادمی امام رضا (ع) برای رئیسی یک هویت بود پیشنهاد نام‌گذاری مجتمع قضایی به نام شهید آیت‌الله رئیسی | ضرورت بازخوانی نقش دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت «سه فصل در یک برداشت»؛ روایتی تحلیلی از سیره عدالت‌محور شهید رئیسی رونمایی از مستند شهید آیت‌الله رئیسی در مشهد هم‌زمان با اولین سالگرد شهادت ایشان مدیر عالی حرم مطهر رضوی: فعالین حوزه روابط عمومی به حوزه زیارت توجه ویژه داشته باشند تولیت آستان قدس رضوی: اخلاق و سیره رضوی باید سرمشق فعالیت‌ها و رفتار خادمیاران باشد حسینیه معلی تولید فصل جدید خود را آغاز کرد | تغییرات در میز ذاکران یاد مرگ، ذکر مبارکی که رهایی‌بخش است سی‌ونهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود نقش توکل در سبک زندگی اسلامی | توکل؛ سدشیطان، رمز عزت انتقاد دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه به شیوه آموزش در حوزه‌ها امکان زیارت جمعی زائران ایرانی در روضه رضوان فراهم شد حوزه علمیه نباید در گذشته متوقف بماند | هشدار درباره خطر تحجر و تقدس‌نمایی در برخی محافل حوزوی
سرخط خبرها

مدیرعالی حرم مطهر رضوی مطرح کرد: زائران مالک آستان امام رضا (ع) هستند، نه میهمان

  • کد خبر: ۱۹۷۴۷۴
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
مدیرعالی حرم مطهر رضوی مطرح کرد: زائران مالک آستان امام رضا (ع) هستند، نه میهمان
مدیرعالی حرم مطهر رضوی با تاکید بر اهمیت تکریم زائران و تسهیل زیارت آن‌ها گفت: زائران امام رضا (ع) میهمان ما نیستند، بلکه مالک اصلی حرم مطهر رضوی و این آستان مقدس هستند و بر همین اساس همه موظفیم برای تسهیل زیارت و رقم خوردن زیارت با معرفت آن‌ها حداکثر تلاش را داشته باشیم.
رضا نوایی
خبرنگار رضا نوایی

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی فیضی در سومین همایش تخصصی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل آستان قدس رضوی که با حضور رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور برگزار شد، اظهار کرد: قرنهاست که مضجع شریف حضرت رضا (ع) کانون توجه محبین اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است و خوشبختانه این ارتباط، علاقه و مودت به حضرت روز به روز رو به افزایش است.

وی تصریح کرد: حتی در شرایطی که با برودت هوا مواجهیم و تعطیلات و مناسبت خاصی وجود ندارد، افتخار داریم در کمترین آمار روزانه پذیرای ۲۰۰ هزار تشرف به حرم مطهر باشیم که این شرایط نشان از اهمیت جایگاه این آستان برای مردم عزیزمان دارد.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی بر ضرورت تقویت خدمت رسانی به زائران تاکید کرد و افزود: لازم و ضروری است برای هر ماموریتی که تعریف می‌کنیم، از مختصات این مکان مقدس و مخاطبان آن شناخت کامل و ویژه‌ای داشته باشیم و به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که شرایط بهتری برای زیارت زائران امام هشتم (ع) فراهم شود.

فیضی افزود: همواره زائرانی از اقوام و ملیت‌های مختلف به این بارگاه مشرف می‌شوند از همین رو شناخت پیدا کردن نسبت به نیاز آنان برای مسئولان، کارکنان و خادمان لازم و ضروری است.

مدیر عالی حرم مطهر رضوی ادامه داد: ما زائران امام رضا (ع) را مالک این آستان می‌دانیم نه مهمان، بنابراین سعی و تلاش ما برای خدمت‌رسانی بهتر به این عزیزان است، تک تک ما از زمان ورود تا خروج زائران مکلف هستیم تمامی امکانات را برای ایجاد امنیت خاطر و روان زائران وزیارتی دلچسب و توام با معرفت همراه با آرامش فراهم کنیم.

فیضی در ادامه گفت: با توجه به اهمیت پیگیری مستمر موضوعات مرتبط به امر میزبانی زائران و برنامه ریزی برای تسهیل زیارت، هر هفته در کمیته حرم مطهر رضوی مسائل و موضوعات با حضور تولیت آستان قدس رضوی و مدیران ارشد آستان بررسی می‌شود تا روز به روز شاهد ارتقا بیشتر در کیفیت خدمت رسانی باشیم.

فیضی توجه به مسائل پدافند غیرعامل را نیز از جمله موضوعات مهم و مورد توجه در آستان قدس رضوی برشمرد و به روز بودن برنامه‌های این حوزه را ضروری دانست.

شایان ذکر است در این مراسم تفاهم‌نامه همکاری میان پدافند غیر عامل آستان قدس رضوی و سازمان پدافند غیر عامل کشور به امضا رسید و از سامانه جامع پدافند غیر عامل رونمایی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->