آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان جلال آل احمد مشهد برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در بزرگراه چراغچی مشهد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنح‌شنبه ٢٢ شهریور ١۴٠٣) | آغاز کاهش دمای روزانه از فردا ترافیک پرحجم در پل غدیر، میدان شهید فهمیده و تمامی مبادی منتهی به حرم مطهر رضوی (۲۲ شهریور ۱۴۰۳) شرایط بهره‌مندی بیمه‌شدگان از خدمات و تسهیلات صندوق حمایت از بیماران صعب‌العلاج اعلام شد + جزئیات دستگیری سارقِ ۳۸ کامپیوتر خودرو در مشهد (۲۲ شهریور ۱۴۰۲) آیا بیمه عمر و پرداخت غرامت بازنشستگان تامین اجتماعی قطع شده است؟ ویدئو | فروریختن پل درسدن در آلمان بازنشستگان تامین‌اجتماعی همچنان در انتظار تصمیم دولت برای تعیین تکلیف متناسب‌سازی حقوق رایگان‌شدن مترو و اتوبوس برای دانش‌آموزان تهرانی در هفته اول مهرماه ۱۴۰۳ ۲ هزار میلیارد تومان مستمری مددجویان تحت پوشش بهزیستی واریز شد جدول تاریخ واریز حقوق شهریور ۱۴۰۳ مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین‌اجتماعی اعلام شد زنان بی اختیاری ادرار را جدی بگیرند دستور ویژه پلیس اهواز برای دستگیری قاتل یک زن (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) علت حمله قلبی و راههای پیشگیری حمله به مفتی اعظم تاجیکستان با چاقو (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی منزل مسکونی در بلوار هنرور مشهد (۲۱شهریور ۱۴۰۳) پرونده مرگ مشکوک خانم بلاگر معروف مختومه شد ۲۰ میلیون ملک قولنامه‌ای باید سنددار شود علت تاخیر قطار مسافربری مشهد- سرخس چه بود؟ (۲۱ شهریور ۱۴۰۳) آتش‌سوزی انبار علوفه در بلوار شاهنامه مشهد(۲۱ شهریور ۱۴۰۳) واژگونی دو خودرو در مشهد سه مصدوم برجای گذاشت (۲۱ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تامین نیاز داروخانه‌های خراسان رضوی به ماسک سه لایه و دستکش

  • کد خبر: ۱۹۷۹۰
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۴
تامین نیاز داروخانه‌های خراسان رضوی به ماسک سه لایه و دستکش
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: نیاز داروخانه‌های این استان به ماسک سه لایه و دستکش پلاستیکی برای پیشگیری از شیوع کرونا تامین شده و توزیع آن از فردا (چهارشنبه) آغاز می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی رسولیان افزود: برای تامین دستکش پلاستیکی مورد نیاز طی مذاکره با یکی از تامین‌کنندگان عمده این کالا در استان، از فردا یکهزار دستکش با قیمت مصوب برای توزیع بین مردم در اختیار هر یک از داروخانه‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اولویت تامین ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا، دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز بهداشتی و درمانی زیرپوشش آن‌ها در استان هستند که در این راستا طی دیروز و امروز ۱۵۰ هزار ماسک سه لایه تامین و در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای تامین روزانه ۸۰ هزار ماسک سه لایه در خراسان رضوی گفت: ۸۰ درصد از ماسک‌های سه لایه تامین شده در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۰ درصد در اختیار داروخانه‌ها و مراکز عرضه قرار می‌گیرد.

رسولیان افزود: تاکنون ۴۸ تب سنج دیجیتال برای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان و بخش‌های مختلف مرتبط با آن از طریق کمیته اقتصادی تامین، توزیع و نظارت بر بازار ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با کرونا تامین شده است.

وی ادامه داد: از این پس ناظران مقیم از سوی بسیج و دانشگاه علوم پزشکی برای نظارت بر فرآیند خروج مواد ضد عفونی کننده و تحویل آن‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی در واحد‌های توزیع کننده این مواد در استان مستقر می‌شوند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->