محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

حمدان: رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد

  • کد خبر: ۱۹۸۱۷۴
  • ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
حمدان: رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد
اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس یکشنبه شب گفت که آمریکا شریک نسل‌کشی و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی در غزه است.

به گزارش شهرآرانیوز، اسامه حمدان در اظهاراتی گفت: دشمن صهیونیستی حملات و جنایات علیه ساکنان غزه، کرانه باختری و قدس را شدت بخشیده اما در نهایت شکست خواهد خورد.

وی با تاکید بر اینکه غزه همواره گورستان متجاوزان و اشغالگران بوده و خواهد بود، افزود: شیوه تعامل آمریکا با قضیه فلسطین موجب تنش و انفجار اوضاع در منطقه شده است.

عضو ارشد حماس با اشاره به اینکه دشمن آنچه را که پس از ۵۰ روز جنگ محقق نکرد حتی با طولانی شدن جنگ نیز محقق نخواهد کرد، گفت: قسام و مقاومت به پاسخ به جنایات دشمن، دفاع از مردم خود و هدف قرار دادن نظامیان و افسران اسرائیلی ادامه می‌دهند.

حمدان اضافه کرد: دنیا همه شاهد شیوه تعامل مبارزان قسام با اسرای اسرائیلی و شیوه تعامل دشمن صهیونیستی با اسرای فلسطینی بود.

وی تاکید تاکید کرد که تعلل و سرسختی دشمن صهیونیستی موجب شد تا مذاکرات برای تمدید آتش‌بس با وجود تلاش‌های گسترده طرف‌های واسطه شکست بخورد.

این رهبر حماس در ادامه گفت که جنایات و کشتارهای رژیم صهیونیستی در غزه تلاشی برای سرپوش نهادن بر شکست خود در برابر مبارزان مقاومت است.

حمدان همچنین خواستار تشدید تمامی شیوه‌های مقاومت علیه اشغالگران اسرائیلی شد و افزود: این رژیم اشغالگر بود که مفاد قرارداد مبادله اسرا و آتش بس را نقض و بمباران را آغاز کرد.

وی گفت: (رژیم) اسرائیل به قتل عام در شمال نوار غزه ادامه می‌دهد و مردم ما در آنجا همچنان ثابت قدم هستند.

عضو ارشد حماس اضافه کرد: ما از بلژیک و اسپانیا می‌خواهیم که بر مواضع خود باقی بمانند و یک حرکت اروپایی را برای بازدید از غزه برای اطلاع از جنایات اشغالگران رهبری کنند.

حمدان گفت: صحبت در مورد ورود اشغالگران به جنوب غزه و نفوذ به پدافندهای مقاومت همچنان در حد گامنه زنی‌های رسانه‌ای است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->