از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرونده قضایی مازوت سوزی برای نیروگاه توس مشهد تشکیل شد (۱۴ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۴۷۲
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
پرونده قضایی مازوت سوزی برای نیروگاه توس مشهد تشکیل شد (۱۴ آذر ۱۴۰۲)
رئیس اداره محیط زیست شهرستان طرقبه و شاندیز از تشکیل پرونده قضایی برای نیروگاه توس خبر داد.

مجید غلامی روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: در این زمینه پرونده قضایی درخصوص موضوع مازوت سوزی نیروگاه در دادسرای شهرستان در مرحله رسیدگی و صدور قرار مجرمیت قرار دارد.

وی با بیان اینکه تخلف این نیروگاه از حیث جرایم زیست محیطی و استفاده از سوخت مازوت خارج از برنامه نیز در سازمان حفاظت محیط زیست در دست پیگیری است، اظهارکرد: پایش و رصد روند استفاده از سوخت مازوت در نیروگاه‌های استان و مشهد به صورت شبانه روزی در حال انجام است و به واسطه تامین سلامت مردم به هیچ وجه در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

غلامی ادامه داد: امسال طی چند نوبت به نیروگاه اخطاریه داده شده تا از مازوت سوزی خودداری کنند، اما مسئولان نیروگاه مشکل دیسپاچینگ ملی شرکت گاز را دلیل مازوت سوزی خود اعلام کردند.

رئیس محیط زیست طرقبه شاندیز تصریح کرد: متاسفانه به رغم مکاتبه محیط زیست با نیروگاه توس برای ارائه آمار مربوط به میزان مصرف مازوت، مسوولان این نیروگاه حاضر به ارائه آمار نشدند.

وی گفت: طبق گزارش ارائه شده از سوی نیروگاه، آنان در فصول گرم مصرف مازوت را به حداقل رساندند، اما از پاییز امسال در حال مصرف سوخت مازوت هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->