مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی: امیدوارم رئیس‌جمهور آینده به هنر و هنرمند بها بدهد هنرمندان و اصحاب رسانه پای صندوق رأی در مجتمع امام‌رضا(ع) (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + فیلم وزیر فرهنگ: همه به رئیس‌جمهور منتخب کمک کنیم ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی حکایت صیاد و پند‌های پرنده سخن گو هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی ارتباط با پایتخت با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اجرای موزیکال «موسی و شبان» پرواز همای در تهران

  • کد خبر: ۱۹۸۵۲۱
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
اجرای موزیکال «موسی و شبان» پرواز همای در تهران
اجرای موزیکال موسی و شبان با صدای پرواز همای، سرانجام پس از اجرا در چندین شهر ایران به تهران رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، اجرای موزیکال موسی و شبان با صدای پرواز همای، سرانجام پس از اجرا در چندین شهر ایران روز پانزدهم آذر ماه در تهران پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد.

موسی و شبان اجرایی موزیکال است که پرواز همای از ۲ سال پیش با طراحی و اجرای آن در اقصی نقاط ایران، از آن رونمایی کرد.

این اجرا با همراهی ارکستر بزرگ به رهبری امین غفاری در کنار ارکستر ساز‌های ایرانی، ۱۵ آذر ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی و در ۲ سانس روی صحنه خواهد رفت.

پرواز همای خالق، نویسنده و ایده‌پرداز این اثر است که در بخش‌های مختلف، می‌خواند. این در حالی است که حامد فقیهی (در نقش موسی) و داوود نماینده (در نقش راوی) پرواز همای را در «موسی و شبان» همراهی می‌کنند.

این اجرا امسال در شهر‌های مختلف از جمله رشت، تبریز، ساری، چالوس، اصفهان و شیراز روی صحنه رفته و بیش از ۲۰ اجرا از آن در شهر‌های مختلف تجربه شده است.

همای درباره این اثر و کنسرتش در تهران گفته است: بالاخره شرایط اجرای «موسی و شبان» در تهران فراهم شد و امیدوارم بتوانیم اجرای خوبی را برای مخاطبان موسیقی روی صحنه ببریم. برای این اجرا تمرین و زمان زیادی صرف شده است و در تلاش هستیم با بهترین کیفیت آن را روی صحنه ببریم.

پرواز همای از تمدید این اجرا در تهران خبر داده است که به محض قطعیت و صدور مجوز، اطلاعات آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->