نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پژمانفر: مسئولان سازمان بورس مقابل سرمایه اجتماعی مردم بی‌تفاوت نباشند

  • کد خبر: ۱۹۹۴۰۶
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸
پژمانفر: مسئولان سازمان بورس مقابل سرمایه اجتماعی مردم بی‌تفاوت نباشند
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: باید راه‌حلی برای نابسامانی در موضوع پدیده شاندیز پیدا کرد؛ همچنین مسئولان سازمان بورس نیز مقابل سرمایه اجتماعی مردم بی‌تفاوت نباشند.

به گزارش شهرآرانیوز، نصرالله پژمان‌فر در جلسه علنی امروز (۱۹ آذر) در نطق میان دستور خود گفت: آمریکا دیوانه‌وار از هیچ کاری درراستای تأمین خواسته رژیم صهیونیستی دریغ نمی‌کند؛ به دلدادگان غرب می‌گویم هر کسی در این موقعیت سکوت کند، او هم در این کشتار و نسل‌کشی شریک است و راه نجات فقط مقاومت و مقاومت است.

وی با اشاره به وظیفه نظارتی مجلس بیان کرد: تلاش زیادی در مجلس برای تصویب قانون می‌شود که بدون نظارت موجب ناامیدی مردم می‌شود؛ در صورت اجرای تکالیف محوله به دستگاه‌های اجرایی بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شود نمونه آن شفافیت شیوه استفاده از منابع نفتی، جلوگیری از هدررفت گاز‌های فلر، افزایش ذخیره‌سازی گاز برای جلوگیری از ناترازی در فصل سرد سال، بهینه‌سازی مصرف سوخت، افزایش شفافیت معافیت مالیاتی، شفافیت تسهیلات کلان بانک‌ها و ارتقای خدمات بیمه‌ای است. کمیسیون اصل نود در اجرای شأن نظارتی مجلس برای عملیاتی شدن این موارد تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه باید مجلس در فرایند تصویب بودجه طرزکار دستگاه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهد، گفت: باید میزان تحقق اهداف درنظر گرفته شده برای هر حوزه، مبنای عمل مجلس باشد. اگر مالیاتی از مردم گرفته می‌شود مردم نتیجه آن را در دریافت خدمات با کیفیت مشاهده کنند. نقش مجلس پاسخگو کردن دستگاه‌های مختلف در این حوزه است.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی همچنین درباره معضل آلودگی هوا گفت: بیش از ۸ سال از تصویب قانون نحوه جلوگیری آلودگی هوا می‌گذرد. کمیسیون اصل نود از وزارتخانه‌های نیرو و کشاورزی و کشور و سازمان برنامه و بودجه خواستار ارائه گزارش شده، اما این کار را انجام ندادند. کمیسیون اصل نود طی گزارش خود پیشنهادات اجرایی را در ۲۳ بند با مشخص کردن دستگاه‌های ارائه کرده و آن‌ها را به انجام وظایف خود فراخوانده است.

پژمان‌فر با بیان اینکه کمیسیون اصل نود آماده همکاری با قوه قضائیه برای مقابله با فساد است، گفت: قوه قضائیه هیچ ملاحظه‌ای در موضوع آلودگی هوا نداشته باشد؛ آلودگی در مشهد و شهر‌های دیگر بیداد می‌کند.

نماینده مشهد در پایان گفت: باید راه حلی برای نابسامانی در موضوع پدیده شاندیز پیدا کرد؛ همچنین مسئولان سازمان بورس نیز مقابل سرمایه اجتماعی مردم بی‌تفاوت نباشند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->