محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان!
سرخط خبرها

سخنگوی گردان‌های قسام: بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی صهیونیست‌ها منهدم شده است

  • کد خبر: ۱۹۹۴۶۹
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
سخنگوی گردان‌های قسام: بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی صهیونیست‌ها منهدم شده است
سخنگوی گردان‌های قسام اعلام کرد، مجاهدان ما طی ۱۰ روز اخیر بیش از ۱۸۰ خودروی زرهی دشمن را به طور کامل یا جزئی منهدم کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوعبیده یکشنبه شب در سخنانی تصریح کرد، بعد از ۶۵ روز از آغاز نبرد طوفان الاقصی و پس از پایان آتش‌بس موقت در غزه، دشمن جنایتکار همچنان به حملات وحشیانه خود علیه مردم غزه ادامه می‌دهد و در حال انتقام‌گیری از زنان و کودکان است و بیمارستان‌ها، خانه‌ها و مراکز غیرنظامی را هدف قرار می‌دهد و این تنها دستاورد دشمن در غزه بوده است.

وی ادامه داد، مجاهدان ما خودرو‌های زرهی دشمن را با راکت‌های یاسین ۱۰۵، تاندوم و بمب مورد حمله قرار دادند.

ابوعبیده افزود: دست به عملیات‌های مختلفی علیه نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی اعم از حمله به نیرو‌های پیاده، عملیات تک‌تیراندازی و منفجر کردن میادین مین زدیم.

سخنگوی قسام خاطرنشان کرد، نیرو‌های پیاده دشمن را در ساختمان‌ها با راکت‌های ضدزره و ضدنفر هدف قرار داده و آن‌ها را از فاصله صفر به قتل رساندیم.

وی تأکید کرد که دشمن در تمامی محور‌های نبرد شکست خورده و هر اندازه جنگ را ادامه دهد، نتیجه‌ای جز شکست نخواهد داشت.

وی در ادامه گفت که آتش‌بس موقت صداقت ما را ثابت کرد و در مقابل کذب و دروغگویی مقامات دشمن و سخنگویان نظامی و سیاسی را به اثبات رساند. حتی یک نفر از اسرای دشمن جز با شروط ما از طریق مبادله اسرا از غزه خارج نخواهد شد.

وی اضافه کرد، تکرار اعلام هدف نابودی مقاومت، صرفا مصرف داخلی دارد و برای کسب رضایت راست‌گرایان تندرو عاشق جنگ و خونریزی است. دشمن همچنان در حال دریافت ضرباتی سخت از طرف مجاهدان ماست و آنچه انتظار این رژیم را می‌کشد به مراتب سخت‌تر است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->