مشهدالرضا (ع)، مهیای آیین چهلم شهید جمهور | فرمانده کل سپاه، سخنران مراسم اربعین شهید رئیسی در مشهد رهبر معظم انقلاب: آقایان نامزد‌های محترم ریاست جمهوری! به یکدیگر اهانت نکنید + فیلم نخستین مناظره تلویزیونی پزشکیان و جلیلی امشب دوشنبه (۱۱ تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود + جزئیات جزئیات برنامه‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون هلال احمر فلسطین: برای جلوگیری از فاجعه انسانی باید گذرگاه‌ها به غزه باز شود ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی ‌شدن ۱۸ نظامی خود اعتراف کرد جلیلی: کشور ما یک جهان فرصت در اختیار دارد | باید قدر زمان را بدانیم بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

انضباط مالی اقتصاد کشور در گرو تصویب بودجه‌ای واقع‌بینانه

  • کد خبر: ۱۹۹۷۰۵
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴
انضباط مالی اقتصاد کشور در گرو تصویب بودجه‌ای واقع‌بینانه
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بودجه‌ای واقع بینانه به تصویب برسد در نتیجه شاهد ایجاد انضباط مالی خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامعلی کوهساری با اشاره به تلاش دولت برای ارائه بودجه‌ای با درآمد‌های واقعی به مجلس با تاکید بر ضرورت همخوانی بین منابع و مصارف لایحه بودجه در ایجاد انضباط مالی، بیان کرد: بحث همخوانی درآمد‌ها و هزینه‌های بودجه، موضوع مهمی است، اگر ما بودجه‌ای در مجلس به تصویب برسانیم که کسری داشته باشد، اثر منفی در اقتصاد کشور برجای خواهد گذاشت.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه ما در سال‌های گذشته بحث کسری بودجه را تجربه کرده ایم، اظهار کرد: خیلی از مشکلات امروز کشور به دنبال ناترازی بین منابع و مصارف در لوایح بودجه سنواتی ایجاد شده است. بعضا در سال‌های گذشته درآمد‌های دولت کمتر از آنچه که در لایحه بودجه پیش بینی شده بود، محقق شده است. این امر سبب می‌شود تخصیص اعتبارات به پروژه‌ها کمتر از میزان مصوب در لایحه بودجه باشد، در نهایت سبب می‌شود پروژه‌های توسعه‌ای کشور نیمه کاره باقی بمانند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مجلس نیز باید مطالباتی را در لایحه بودجه به تصویب برساند که مطالبه واقعی مردم است، اما از سوی دولت مغفول مانده است.

کوهساری تاکید کرد: نگاه ماه باید تحقق عدالت اجتماعی باشد، اگر بودجه با نگاه واقع بینانه به تصویب برسد، دیگر ما شاهد کسری بودجه در سطح جامعه نخواهیم بود و از سوی دیگر یک انضباط مالی بر اقتصاد کشور حاکم خواهد شد. نتیجه این انضباط مالی نیز تحقق عدالت اجتماعی و تکمیل پروژه‌هایی است که سالیان سال نیمه کاره باقی مانده اند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->