وعده وزیر دفاع جدید انگلیس : کمک‌های تسلیحاتی به اوکراین افزایش می یابد مخبر بر ثبت ویژگی‌های مدیریتی شهید رئیسی به‌ عنوان الگوی عملی برای اداره کشور تاکید کرد زخمی شدن فرمانده گردان ۵۲ ارتش صهیونیستی در رفح سید حسن نصرالله: با اراده بالا به حمایت از فلسطین می‌پردازیم ۳ زخمی در حمله عربستان به خاک یمن (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بزرگ‌ترین حمله هوایی حزب‌الله لبنان به سرزمین‌های اشغالی (۱۷ تیر ۱۴۰۳) جهانگیری در دفتر رئیس جمهور منتخب حضور یافت سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان به گمانه‌زنی‌ها درباره کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد نخست وزیر انگلیس: به رسمیت شناختن کشور مستقل فلسطینی حق انکارناپذیر فلسطینیان است لفاظی‌های جدید نتانیاهو همزمان با التماس مقامات صهیونیست برای توافق با حماس روحانی با رئیس جمهور منتخب دیدار کرد ابوعبیده: سرنوشت اسرای صهیونیست، بازیچه دست نتانیاهو شده‌است قالیباف با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد معترضان صهیونیست، مهمترین خیابان‌ تل‌آویو را بستند لاوروف: موشک‌های اوکراینی بدون کمک آمریکا راه به جایی ندارند محورهای رایزنی نخست‌وزیر جدید انگلیس با نتانیاهو درخواست دموکرات‌ها از بایدن برای کناره‌گیری از رقابت‌های انتخاباتی افشاگری رهبر انصارالله درباره نظام آموزشی عربستان و امارات ظریف: برای پست گرفتن نیامده‌ام رئیس‌جمهور منتخب باید از نمایندگی مجلس استعفا دهد؟
سرخط خبرها

اقدام القسام، ارتش اسرائیل را عصبانی کرد

  • کد خبر: ۲۰۰۸۲۶
  • ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
اقدام القسام، ارتش اسرائیل را عصبانی کرد
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب پخش ویدیوی گردان‌های القسام در مورد درخواست اسرای اسرائیلی در غزه برای آزادی خود را تروریستی خواند.

به گزارش شهرآرانیوز، هاگاری با تکرار سخنان چند هفته خود مدعی شد: ما برای بازگرداندن اسرایی که در ویدیوی حماس دیده شدند، هر کاری خواهیم کرد.

وی تاکید کرد که جنگ زمینی در غزه را ادامه می‌دهیم و مصمم به بازگردان اسرای اسرائیلی هستیم.

سخنگوی ارتش جنایتکار "اسرائیل" که تا این لحظه نزدیک به ۲۰ هزار غیرنظامی فلسطینی را در غزه به خاک و خون کشیده و بزرگ‌ترین نسل‌کشی معاصر را در این منطقه به راه انداخته، در حالی از تروریستی بودن اقدام حماس سخن می‌گوید که طبق اذعان اسرای پیشین که از غزه آزاد شدند، این جنگ نه تنها هیچ آزار و اذیتی به اسیران دشمن نرسانده، بلکه رفتاری کاملا انسان‌دوستانه با آن‌ها داشته است.

این کاملا بر عکس رفتار‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی با اسرای فلسطینی در زندان‌های این رژیم است که به شهادت افراد زیادی نیز منجر شده است.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در واکنش به این ویدیوی القسام اعلام کرد: حماسی جنگی روانی را علیه ما راه انداخته است.

گردان‌های القسام دوشنبه شب پیام اسرای اسرائیلی در غزه به دولت نتانیاهو و خانواده‌هایشان را پخش کرد.

یکی از این اسیران می‌گوید که ۷۹ ساله و از اهالی شهرک کیبوتس نیزعوز هست.

وی می‌افزاید که به همراه چند نفر دیگر که سالخورده هستند و همگی بیماری مزمن دارند، در غزه است.

یکی از این اسرا می‌گوید: ما نسل بنیانگذار اسرائیل و ارتش هستیم. ما را به هر بهایی آزاد کنید. نگذارید ما قربانی حملات نیروی هوایی شویم.

وی در پایان نیز تأکید کرد: نگذارید اینجا بپوسیم.

از سوی دیگر، صهیونیست‌ها در حالی بر حماقت خود اصرار می‌ورزند و می‌گویند قادر به بازگرداندن اسرای خود از غزه هستند، که تا این لحظه نه تنها نتوانسته‌اند حتی یک اسیر را از طریق نظامی بازگردانند، بلکه شمار زیادی از آن‌ها را نیز به قتل رساندند.

همه اسیرانی که تا این لحظه آزاد شدند، در چارچوب مبادله اسرا با حماس آزاد شدند.

حماس و دیگر گروه‌های مقاومت تاکید کردند که رژیم اشغالگر از طریق نظامی هرگز حتی قادر به آزادی یک اسیر نیز نخواهد بود و راهی جز تن دادن به شروط مقاومت پیش رو ندارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->