بن گویر: آتش بس اعلام شود از کابینه می‌روم مخبر: مردم همواره به مسئولیت‌های خود در رابطه با نظام به شایسته‌ترین نحو عمل کرده‌اند تظاهرات صهیونیست‌ها در مخالفت با خدمت نظامی اجباری + تصاویر اعلام نتایج اولیه انتخابات پارلمانی فرانسه | حزب لوپن، مکرون را شکست داد بیانیه کاردار سفارت ایران در لندن درباره وقایع روز انتخابات نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی ساغند اردکان با حضور رئیس‌جمهور

  • کد خبر: ۲۰۱۹۶۱
  • ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳
افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی ساغند اردکان با حضور رئیس‌جمهور
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی از افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی ساغند اردکان با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس‌جمهور، استاندار، امام جمعه و فرماندار تا ساعتی دیگر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا دشتی‌اردکانی با اعلام این خبر بیان کرد: اردکان از نظر تأمین انرژی خورشیدی یکی از شهرستان‌های مستعد در کشور است. در منطقه با توجه به اینکه در اکثر روز‌های سال تابش آفتاب وجود دارد، باید از این ظرفیت استفاده شود. با توجه به آلایندگی هوای استان یزد و به‌خصوص اردکان باید کم کم از نیروگاه‌های فسیلی عبور و به سمت تولید انرژی‌های پاک حرکت کرد.

وی ادامه داد: امروز این نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی در ساغند اردکان با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس جمهور و استاندار و امام جمعه و فرماندار اردکان افتتاح خواهد شد.

این واحد نیروگاهی که در شهرستان اردکان واقع شده است در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار با سرمایه ۷.۵ میلیون یورویی ساخته شده و در کمتر از ۱۱ ماه از انعقاد قرارداد برق خود را به شبکه تزریق کرده است.

به واسطه ساخت این واحد نیروگاه ۴ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سال صرفه جویی شده و همچنین از انتشار سالانه ۱۰ میلیون تن گاز گلخانه‌ای جلوگیری می‌شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->