ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند
سرخط خبرها

مصوبه ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی، منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد

  • کد خبر: ۲۰۲۴۲
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۲
مصوبه ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی، منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی گفت: بخشنامه حضور ۵۰ درصدی کارکنان اداری که به تصویب ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان رسیده، منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، کوکب موسوی در پاسخ به سوالات مطرح شده در خصوص تعیین تکلیف مصوبه حضور ۵۰ درصدی کارکنان اظهار کرد: این مصوبه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان، منافاتی با بخشنامه وزارت کشور ندارد.

 

وی افزود: در بخشنامه وزارت کشور، بر رعایت ساعات کاری ادارات و عدم تقلیل آن تاکید شده است؛ از آنجائی که حضور حداقلی در مراکز تجمع از جمله ادارات، در شرایط اضطراری کنونی مورد تاکید است، لذا مدیران با عنایت به مفاد بند ۷ بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور از طریق دورکاری و کار در منزل به‌ویژه برای آن دسته از کارکنانی که دارای شرایط خاص هستند و در بخشنامه های قبلی استانداری اشاره شده، این مصوبه را عملی خواهند کرد.

 

موسوی ادامه داد: بدیهی است شیفت بندی یا حضور ۵۰ درصدی کارنام اداری هم می‌تواند یکی از این روش‌ها باشد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی تاکید کرد: تدابیر اتخاذ شده بایستی به گونه ای باشد که پاسخگویی به ارباب رجوع و رعایت رضایتمندی آنها که یک اصل مهم اداری است، مغفول واقع نشده و امور اداری به‌ویژه در روزهای پیک کاری پایان سال، مختل نشود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->