نرخ امروز طلا و سکه در مشهد چقدر است؟ (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نیازی به واردات گوشت برای تنظیم بازار نداریم | به سهولت توان تولید یک میلیون تن گوشت در کشور وجود دارد افت محسوس قیمت خودرو‌های خارجی در بازار آزاد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) متضرر اصلی توقف‌های مرزی کامیون‌ها، مصرف‌کننده نهایی و صاحبان کالاها هستند قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دنا پلاس ۸۹۸ میلیون تومان شد هنوز قیمت جدید شیر به کارخانجات لبنی ابلاغ نشده است قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | دلار بازار آزاد: ۶۰ هزار و ۶۵۰ تومان شیر گران شد و خریداری ندارد | صادرات، به دلیل کاهش قدرت خرید مردم در داخل! رئیس کل بانک مرکزی: تورم تولیدکننده از بالای ۱۰۰ به ۲۵ درصد کاهش یافته است +ویدئو پشت پرده عجیب ثبت و فروش تلفن همراه | ماجرا چیست؟ تسهیلات ساخت مسکن از سوی بانک‌ها در هاله‌ای از فراموشی و اهمال‌کاری بررسی بازار فروش پلتفرم‌های اعتباری و کالاکارت‌ها با توجه به افزایش تقاضا برای فروش و خرید اقساطی پیشنهاد تعطیلی سه‌ماهه معادن پرخطر از سوی وزیر کار قیمت عمده امروز میوه و صیفی جات در مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) | لیموشیرین به بازار آمد پیش بینی تورم در پایان ۱۴۰۳ در ۴ سناریو برنج گران شد + علت ادعای وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره مرحله جدید جنگ علیه لبنان سهم کشاورزی از اشتغال کشور ۲۵ درصد است سیگنال افزایش قیمت ارز نیمایی از سوی وزیر اقتصاد اعلام نرخنامه مصوب ۱۴۰۳ خدمات روغن موتور، فیلترجات وتعویض روغن، شستشو و توقفگاه مشهد + نرخنامه شاخص کل بورس امروز (دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد بنزین توزیعی در کشور نیاز به مکمل ندارد با رب‌گیری در میادین میوه برخورد می‌شود توضیحات اتحادیه طلا و جواهر مشهد در به کارگیری اتباع غیر مجاز در این صنف | جریمه متخلفان چیست؟ نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳) ۴۰ هزار خودروی فرسوده در مراکز اسقاط انبار شده است
سرخط خبرها

رئیس انجمن گل رز ایران: خراسان رضوی در تولید کیفی گل رز در خاورمیانه پیشتاز است

  • کد خبر: ۲۰۲۷۴۴
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
رئیس انجمن گل رز ایران: خراسان رضوی در تولید کیفی گل رز در خاورمیانه پیشتاز است
رئیس انجمن گل رز ایران گفت: خراسان رضوی در تولید کیفی گل رز در خاورمیانه پیشتاز است و تقریباً ۷درصد گل رز ایران در این استان تولید می‌شود.

مهدی سمنگانی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به ظرفیت‌های زیاد خراسان رضوی در تولید گل و گیاه در این‌باره تصریح کرد: تقریباً ۷درصد گل رز ایران در خراسان رضوی تأمین می‌شود. چنانچه از نظر کمّی جایگاه ویژه‌ای ندارد، اما از نظر کیفی جزو استان‌های پیشتاز است به‌طوری‌که با کیفیت‌ترین گل رزی که در کشور تولید می‌شود مربوط به گل رز مشهد است.

به گفته وی، با توجه به اینکه در گذشته صادرات گل از خراسان رضوی حجم زیادی داشته، تمامی استاندارد‌های روز در تولید مدنظر قرار گرفته بود و همین امر خراسان رضوی و مشهد را از نظر کیفیت محصول در کشور پیشتاز کرده است. خوشبختانه یک تکنیک بومی در خراسان رضوی نهادینه شده و جزو اولین استان‌هایی بودیم که کشت گل رز هلندی با تکنیک هیدروپونیک یا آب‌کشت (یکی از روش‌های خلاقانه تولید محصولات کشاورزی بدون خاک و سم و با کمترین نیاز به آب) را پیاده‌سازی کردیم. حتی در خاورمیانه هم پیشتاز در تولید گل رز هستیم و رقیبی در خاورمیانه در تولید گل رز نداریم.


وی درخصوص شرایط کم‌آبی و تولید گل تصریح کرد: با تکنیک جدیدی که در تولید گل رز داریم شرایط کم آبی در کشور مدنظر گرفته شده و با تکنیک‌های جدید بیشترین بهره وری از آب را می‌برد.
رئیس انجمن گل رز ایران یادآور شد: از نظر کمیت با توجه به منابع محدود آب و اقلیم آب وهوایی در استان تولید میانی داریم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->