پخش زنده بازی آلمان و اسپانیا در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گل محمدی با مرادمند تمام کرد ویدئو | سالن بهشتی مشهد میزبان جامعه ورزش خراسان‌رضوی در مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری پبشنهاد نجومی رضاوند به استقلال| جدایی کلید خورد در انتظار معرفی مدیرعامل استقلال | اعضای هیئت‌مدیره مشخص شدند عملکرد ضعیف استقلال در نقل و انتقالات وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پشت پرده رسانه ای شدن لیست نکونام

  • کد خبر: ۲۰۳۳۶۶
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۸
پشت پرده رسانه ای شدن لیست نکونام
سرمربی استقلال هنوز نقل و انتقالات آغاز نشده لیستش را رسانه ای کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از بازی استقلال و پیکان لیست خریدهای زمستانی جواد نکونام توسط افراد رسانه ای نزدیک به او به طر عجیبی در اختیار رسانه ها قرار گرفته تا توجهات زیادی را به خود جلب کند.

 سعید عزت‌الهی، علی کریمی، الهیار صیادمنش، محمد محبی، عارف آقاسی، علی قلی زاده، مجید حسینی، علیرضا جهانبخش، فرشاد احمدزاده، امیرحسین حسین زاده و امید نورافکن نفراتی هستند که از سوی نکونام در اختیار علی خطیر قرار گرفته اند تا در مورد جذب شان اقدام شود.

یک لیست و عجیب و غریب که خطیر را از سوی هواداران استقلال تحت فشار قرار می دهد تا شرایط حضور آنها در این تیم فراهم کند.

در واقع نکونام با این کار خواست نشان دهد که برای قهرمان شدن باید این نفرات را داشته باشد و اگر در پایان فصل نیز به این مقام نرسیدند در واقع خطیر مقصر بوده که نتوانسته خواسته هایش را برآورده سازد. در صورت قهرمانی استقلال بدون این نفرات هم نکونام ادعا خواهد کرد با دست های خالی تیمش را به این رتبه رسانده است.

در حقیقت نکونام یک سیاست یک بام و دو هوا را در فصل نقل و انتقالات پیش گرفته که پشتش اهداف خاصی نشسته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->