نگرانی وزیر خارجه ترکیه از تنش‌آفرینی‌های صهیونیست‌ها شهادت ۲۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه آنکارا مدعی شد: هفت تروریست در شمال عراق و سوریه از پای درآمدند رسانه‌ عبری زبان: ارتش اسرائیل برای ماه‌ها در غزه می‌ماند دیده‌بان حقوق بشر سوریه: ۴۱۰۰ نفر طی ۵ سال در سوریه به دست داعش کشته شدند گالانت: به جنگ در غزه ادامه می‌دهیم مسعود پزشکیان از حضور در مناظره‌های تلویزیون انصراف داد؟ شرکت ۴ هزار شهروند یهودی ترکیه‌ای در جنگ غزه ۹ صهیونیست بر اثر اصابت یک پهپاد انتحاری زخمی شدند موشک چینی هنگام آزمایش سقوط کرد شهادت ۳ رزمنده مقاومت اسلامی لبنان شهادت فرمانده گردان «طولکرم» در حمله هوایی رژیم اسرائیل نشست قریب الوقوع سوریه و ترکیه در عراق قاهره ورود نیرو‌های مصری به نوار غزه را رد کرد اعتراض ایران در خصوص حواشی انتخابات در انگلیس ۷۲ درصد آمریکایی‌ها بایدن را دارایی توانایی شناختی نمی‌دانند آماده باش پایگاه‌های آمریکا در اروپا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو: جنگ در نوار غزه ادامه دارد انصراف بایدن در انتخابات به تصمیم همسرش بستگی دارد ترکیه از ارائه سوخت به هواپیمای رژیم صهیونیستی خودداری کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

تسلیت سردار قاآنی درپی حادثه تروریستی کرمان + فیلم

  • کد خبر: ۲۰۴۰۴۳
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
تسلیت سردار قاآنی درپی حادثه تروریستی کرمان + فیلم
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به بازماندگان شهدای حادثه تروریستی کرمان که توسط عاملان رژیم صهیونیستی و آمریکا انجام شد تبریک و تسلیت می‌گوییم.

به گزارش شهرآرانیوز، فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: مدعی بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه بودند اما یک جریان مقاومت آن ها را در هم تنید. به همین دلیل آمریکا با تمام توان پشت شما ایستاد. به حول اللهی روزی فراخواهد رسید که آمریکا بیشتر از امروز باید عواقب حمایت از اسراییل را بپردازد.

سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم برزگداشت سردار سلیمانی طی سخنانی اظهار داشت: امسال درحالیکه مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم را گرامی می داریم که رزمندگان فلسطینی دریک اقدام هماهنگ  عملیات  طوفان الاقصی را اجرا کردند.

وی افزود: به دشمنان مقاومت و رژیم اسراییل می گوییم شما با این تبلیغات گسترده معلوم شد چقدر در مقابل مقاومت دوام می آورید فلسطین یکبار با شما آفندی جنگید اما همه ارکان حکومت شما فرو پاشید.

سردار قاآنی ادامه داد: شما مدعی بزرگ‌ترین ارتش خاورمیانه بودید اما یک جریان مقاومت شما را در هم تنید به همین دلیل آمریکا با تمام توان پشت شما ایستاد. به حول اللهی روزی فراخواهد رسید که آمریکا بیشتر از امروز باید عواقب حمایت از اسراییل را بپردازد.

فرمانده نیروی قدس سپاه عنوان کرد: وقتی به این حوادث نگاه می کنیم در می یابیم که رهبر انقلاب چرا فرمود شهید سلیمانی دست مقاومت را پر کرد

امروز غزه جایی برای ورود تانک‌ها ندارد. این  سرزمین که زیر بمباران در هم تنیده شده، اما ۷۹ روز است که همه قدرتتان جمع شده است، ولی غزه در مقابل آن‌ها ایستاده است و در جنگ بسیار سرحال شده است.

وی اظهار داشت: تلفات دشمن هر روز بیشتر می شود و مقاومت هرچه لازم باشد محکم ایستد ‌؛آنکه شکست خورده از میدان خارج می شود اسراییل است

سردار قاآنی گفت: در تشیع شهید سلیمانی شما شنیدید یکی از رهبران برجسته فلسطین اعلام کرد شهید سلیمانی شهید قدس است امروز مفهوم این حرف مشخص می شود و در حقیقت کسی که با رژیم می جنگد شهید سلیمانی و برادرانش در فلسطین هستند

وی تصریح کرد: همپینان می شویم که راه شهید سلیمانی را خوب بیاموزیم و به خانواده شهدای کرمان هم تبریک و تسلیت می گوییم. امثال شهید عاروری  کسانی هستند که می توانند این مسیر نورانی را طی کنند به شهادت رساندن او و سیدرضی نشان دهنده استیصال دشمن است اما جمهوری اسلامی مسیر ریشه کن کردن دشمن را رها نخواهد کرد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->