ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

صمدی: دلیل شکست نیان عدم هماهنگی سال‌افزون با سایر بازیکنان بود

  • کد خبر: ۲۰۴۰۴۷
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵
صمدی: دلیل شکست نیان عدم هماهنگی سال‌افزون با سایر بازیکنان بود
سرمربی نیان الکترونیک مشهد دلیل شکست تیمش مقابل پاس گرگان را عدم هماهنگی سال افزون، پاسور تیمش با سایر بازیکنان نیان را عنوان کرد.

حامد صمدی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص شکست تیمش مقابل پاس گرگان در هفته اول دور برگشت لیگ برتر والیبال عنوان کرد: متاسفانه امروز روز بد والیبال ما بود. فرهاد سال افزون به عنوان پاسور به تازگی به نیان پیوسته و معمولا کمی زمان می‌برد تا هماهنگی میان پاسور و سایر بازیکنان ایجاد شود. البته روز خوب پژومان نبود که در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشت.

وی افزود: البته اشتباهات داوری نیز در شکست ما بی‌تاثیر نبود. در ست دوم به بازی برگشتیم و در یک بازه ۱۴ بر ۱۱ از پاس جلو افتادیم، اما داور که می‌توانست مدیریت بهتری داشته باشد با یک کارت قرمز بدموقع تیم ما را دچار بحران کرد و باعث جبران اختلاف تیم پاس شد. اگر در ست دوم به پیروزی می‌رسیدیم شاید شرایط بازی کاملا تغییر می‌کرد.

سرمربی نیان الکترونیک مشهد تصریح کرد: باید کمی به نیان زمان بدهیم. درست است که فرصتی برای اشتباه کردن نداریم، اما هنوز ۱۲ بازی دیگر در پیش داریم و باید هماهنگی میان پاسور و بازیکنان بیشتر شود. خوشبختانه در هر هفته یک بازی داریم و زمان خوبی برای ایجاد هماهنگی میان بازیکنان داریم.

صمدی در خصوص بازی آتی تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: امیدوارم در این هفته به خوبی تمرین کنیم و برای بازی آتی مقابل مس رفسنجان به خوبی آماده شویم. امیدوارم بتوانیم از بازی با مس برد‌های خود را در نیم فصل دوم آغاز کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->