برگزاری نخستین رزمایش مشترک زمینی بین ارتش‌های ایران و عمان دیدار و گفتگوی وزیر امور خارجه و نماینده حزب‌الله در تهران (۱۰ مهر ۱۴۰۳) + فیلم جلسه صحن علنی مجلس با ارائه گزارش وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی آغاز شد معاون اول رئیس جمهور عازم ارمنستان شد (۱۰ مهر ۱۴۰۳) نماینده مقام معظم رهبری وارد طبس شد | برنامه‌های حجت الاسلام مروی در این سفر چیست؟ +فیلم تهدید رژیم صهیونیستی برای خارج شدن مردم از مناطق جنوب بیروت+عکس حزب الله لبنان: دشمن را در نبرد زمینی شکست می‌دهیم گردان‌های سیدالشهدا(ع) عراق: اجازه محاصره لبنان را نخواهیم داد حمله زمینی ارتش رژیم اسرائیل به لبنان اتفاق افتاد؟ آتش سوزی گسترده در نزدیکی پایگاه نظامی ارتش اسرائیل در قدس اشغالی پزشکیان: با قدرت در برابر ظلم و جنایت می‌ایستیم عراقچی: مقاومت قوی‌تر می‌شود ادعای معاریو درباره نحوه ترور شهید سید حسن نصرالله یمن یازدهمین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد (۹ مهر ۱۴۰۳) وزیر جنگ صهیونیستی: آغاز مرحله دوم جنگ علیه حزب‌الله نزدیک است پیکر فرماندهان شهید حزب‌الله به خاک سپرده شد در دیدار مسعود پزشکیان با نخست وزیر روسیه چه گذشت؟+فیلم کره شمالی ادعای زلنسکی درباره همکاری با روسیه را تکذیب کرد حمله موشکی گسترده حزب الله به چند شهرک در شمال فلسطین اشغالی قالیباف در دفتر حزب‌الله حضور یافت جریمه پلاک‌پوشانی در سال ۱۴۰۳ مشخص شد کارشناس و تحلیلگر مسائل منطقه: انتظار نتانیاهو برای واکنش ایران ایجاد یک جنگ روانی است | صهیونیست در ورطه نابودی
سرخط خبرها

دفاع جان کربی از اسرائیل در رابطه با حمله تروریستی کرمان

  • کد خبر: ۲۰۴۰۷۸
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲
دفاع جان کربی از اسرائیل در رابطه با حمله تروریستی کرمان
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا هر گونه دست داشتن رژیم صهیونیستی در حادثه تروریستی کرمان را رد و ادعا کرد که «ما هیچ سند و مدرکی دال بر دست داشتن اسرائیل در انفجارهای روز چهارشنبه ایران نداریم!».

به گزارش شهرآرانیوز، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا چهارشنبه در سخنانی با تأکید بر اینکه بایدن همچنان به دریافت اطلاعات در مورد وضعیت منطقه ادامه می دهد، تصریح کرد: ما به حضور نظامی خود در خاورمیانه از جمله ناو هواپیمابر «آیزنهاور» ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص انفجارهای تروریستی کرمان ادعا کرد که «ما هیچ جزئیات و اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی پشت بمب گذاری در ایران است، در اختیار نداریم».

وی همچنین مدعی شد که «ما هیچ سند و مدرکی دال بر دست داشتن اسرائیل در انفجارهای روز چهارشنبه ایران نداریم!».

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی خصمانه و در راستای تخریب وجهه «صالح العاروری» چهره برجسته و مبارز مقاومت فلسطین، او را «تروریست» معرفی کرد و  گفت که «هیچ کس نباید برای رفتن او گریه کند!».

کربی همچنین در راستای حمایت از جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی در غزه ادعا کرد که «ما معتقدیم ارتش اسرائیل می تواند توانایی حماس را برای حمله به داخل اسرائیل تضعیف کند اما حماس هنوز هم در نوار غزه توانمندی های قابل توجهی دارد».

جان کربی اذعان کرد که «ما معتقد نیستیم حمله نظامی، ایدئولوژی حماس را از بین می برد و این را می‌پذیریم که حماس به حیات خود ادامه خواهد داد».

وی همچنین منکر هرگونه نقش آمریکا در حادثه تروریستی بیروت شد که در نتیجه آن، صالح العاروی نایب رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسیده است.

وی در پایان گفت که مذاکرات برای آزادی «گروگان‌ها» از غزه در حال انجام و جدی است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->