آخرین خبر‌ها از وقوع حادثه برای ناوشکن سهند (۱۷ تیر ۱۴۰۳) انفجار‌های متعدد در روسیه به خاطر حمله پهپادی اوکراین ناوشکن سهند دچار سانحه شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) محسن برهانی راهی زندان شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم
سرخط خبرها

جزئیات جدید از عامل انفجار انتحاری در کرمان(۱۴دی۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۲۲۰
  • ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴
جزئیات جدید از عامل انفجار انتحاری در کرمان(۱۴دی۱۴۰۲)
یک منبع آگاه اعلام کرد: بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می‌توان گفت که یکی از انفجار‌های تروریستی روز گذشته در نتیجه اقدام عامل انتحاری و دیگری هم بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، یک منبع آگاه که نخواست نامی از او فاش شود به ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت گفت: بررسی صحنه انفجار گلزار شهدای کرمان در ساعات اولیه، حکایت از عملیات بمب‌گذاری با بسته‌های انفجاری داشت، اما با بررسی شواهد و قرائن از جمله فیلم دوربین‌های مداربسته، با قطعیت می‌توان گفت که یکی از انفجار‌های تروریستی روز گذشته در نتیجه اقدام عامل انتحاری و دیگری هم بوده است.

این منبع مطلع افزود: انفجار اول مشخص شده که انتحاری بوده و انفجار دوم نیز در دست بررسی است که به احتمال زیاد این عملیات نیز انتحاری بوده است.

وی اظهار داشت: عامل انتحاری در حادثه اول، مرد بوده که در نتیجه انفجار کاملا تکه تکه شده که کار شناسایی عامل انتحار در دست بررسی است.

محل انفجار‌ها به ترتیب در فاصله ۱.۵ کیلومتری و ۲.۷ کیلومتری مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بوده که علت انفجار در این اماکن عدم امکان عبور از گیت‌های بازرسی در آن محدوده بوده است.

علاوه بر این یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت:  عملیات تروریستی در کرمان توسط دو عامل انتحاری انجام شده است که در پی آن پیگیری ها توسط نهادهای امنیتی به سرعت انجام شد.

وی افزود: طراحی و اجرای این عملیات و تمام ابعاد شبیه عملیات شاهچراغ بود که با پیگیری های بعدی اغلب ابعاد این پرونده برای دستگاه امنیتی روشن شده و اقدامات لازم انجام گرفته است. 

این منبع آگاه افزود: برخی شایعات درباره افغانستانی بودن عاملان انتحاری نیز درست نیست و به زودی اطلاعات خوبی از اقدامات قابل توجه از شناسایی عوامل و پیچیدگی ابعاد این جنایت و اقدام جدی صورت گرفته اعلام خواهد شد.

ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر دیروز (چهارشنبه) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۸۴ نفر شهید و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->