ناصحی: شهرآرا، سنگر صداقت در مسیر خدمت به شهر و مردم است چلۀ فرهنگ‌بانی پژمان‌فر: شهرآرا اعتماد عمومی را جلب کرده است هوای مشهد در مرز ناسالم شدن (۳ خرداد ۱۴۰۴) یک شهر و یک شهرآرا چمران: سرمایه‌گذاری در مشهد آینده‌ساز است انعقاد تفاهم‌نامه شهرداری مشهد و بانک تجارت برای جهش پروژه‌های شهری (۲ خرداد ۱۴۰۴) تلاش شهرداری و شورای شهر مشهد برای مقابله با چالش‌های فضای سبز و حمل‌ونقل مشهد (۲ خرداد ۱۴۰۴) شهرداری مشهد در مسیر درآمدزایی پایدار با نوآوری‌های مالی و اقتصادی مشهد در حوزه سرمایه‌گذاری‌های غیرساختمانی، شهری بکر و سرمایه‌پذیر است تأمین آب فضای سبز مشهد با مدل نوین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آغاز اجرای پروژه عظیم عصمتیه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ۱۲ مشهد رونمایی از بسته سرمایه‌گذاری ۷۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری مشهد در نمایشگاه ملی فرصت‌های سرمایه‌گذاری تشکیل صندوق‌های نوآورانه مدیریت شهری برای نخستین‌بار در مشهد مظفری: ارتقای بهره‌وری آب، اولویتی حیاتی برای شهر مشهد است قرارداد سرمایه‌گذاری تأمین آب فضای سبز مشهد منعقد شد (یکم خرداد ۱۴۰۴) موزه ملی غذا در مشهد افتتاح می‌شود شهردار مشهد مقدس: روی سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تأمین مالی کلانشهرها می‌توان حساب ویژه‌ای باز کرد کاهش ۷۳ درصدی مرگ ناشی از تصادف با موتورسیکلت با استفاده از کلاه ایمنی سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز دحوالارض، فردا (جمعه، دوم خرداد ۱۴۰۴)
سرخط خبرها

تصویب ادامه خط۲ مترو در امتداد بلوار فکوری و ایجاد ۶ خط بی‌آرتی در مشهد

  • کد خبر: ۲۰۵۱۱۲
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
تصویب ادامه خط۲ مترو در امتداد بلوار فکوری و ایجاد ۶ خط بی‌آرتی در مشهد
مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با اشاره به تائید مطالعات تفصیلی حمل‌ونقل همگانی یکپارچه شهر مشهد و حومه، برای اولین بار در کشور گفت: بر اساس این طرح خط دو مترو در مسیر بلوار فکوری امتدادیافته و ۶ خط بی‌آرتی در شهر ایجاد خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، هادی عطار زاده، با اشاره به برگزاری یک‌صد و نودمین جلسه شورای عالی ترافیک کشور در تهران، افزود: ازجمله دستور کار‌های این جلسه که به ریاست آقای جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، بررسی و تصویب مطالعات حمل‌ونقل همگانی یکپارچه شهر مشهد و حومه بود.

وی ادامه داد: این مطالعات در واقع نقشه راه مدیریت شهری برای توسعه کریدور‌های انبوه بر حمل‌ونقل عمومی است که در این جلسه، مطالعات حمل‌ونقل همگانی شهر مشهد به تصویب رسید و از این به بعد وارد فرایند تهیه طرح‌های اجرایی موردنیاز و پیاده‌سازی نتایج این مطالعات خواهیم شد.

مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: مشهد اولین شهر ایران است که توانسته است مطالعات تفصیلی حمل‌ونقل همگانی را آماده و مصوبه آن را دریافت کند و از این نظر در میان همه کلان‌شهر‌های کشور پیشرو است.

عطار زاده تصریح کرد: بر اساس نتایج این مطالعات، ایجاد شش خط بی‌آرتی در سطح شهر و نحوه اتصال آن‌ها به چهار خط مترو به تصویب رسیده است.

وی گفت: همه خطوط ریلی مشهد که در مطالعات به آن اشاره‌شده بود، تائید گردید، ضمن اینکه توسعه خط ۲ مترو هم که در مطالعات تفصیلی آمده بود، در شورای عالی هماهنگی ترافیک شهر‌های کشور تصویب شده است، به بیانی دیگر خط ۲ مترو از ایستگاه شهرک سلامت به سمت بولوار فکوری و به‌منظور تحت پوشش قراردادن کاربری‌ها و مناطق مسکونی جنوب غربی شهر توسعه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل راهبری و نظارت بر حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری مشهد با تأکید بر ده‌ساله بودن این برنامه و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های پیش‌بینی‌شده در آن، از ماه‌های آینده، افزود: با تصویب مطالعات تفصیلی شهرداری مشهد، مدیریت شهری، بر روی اجرا و پیاده‌سازی پروژه‌های پیش‌بینی‌شده دراین مطالعات تمرکز خواهد کرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->