هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

سومین شکست متوالی فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال

  • کد خبر: ۲۰۵۷۶۷
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
سومین شکست متوالی فرش‌آرای مشهد در لیگ برتر فوتسال
فرش‌آرای مشهد در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال برابر شهرداری ساوه تن به شکست داد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فرش‌آرای مشهد و شهرداری ساوه عصر امروز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال در ساوه به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود شهرداری به پایان رسید.

شاگردان حسن‌زاده که با ۲ شکست متوالی برابر آنا صنعت قم و پوشاک حافظ ساری پا در این میدان گذاشته بودند، با شکست در این بازی، سومین شکست متوالی خود را کسب کرد تا جایگاه خود در رده چهارم را از دست بدهد.

فرش‌آرا با این شکست ۳۰ امتیازی باقی ماند و به رده پنجم جدول سقوط کرد تا آنا صنعت قم جای این تیم در رده چهارم را بگیرد.

تیم‌های گیتی پسند با ۵۵ امتیاز، مس سونگون با ۴۳ و گهرزمین سیرجان با ۳۶ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال قرار دارند.

فرش‌آرا در هفته بیستم این رقابت‌ها جمعه ۲۹ دی، میزبان مس سونگون رده دومی هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->