از عوارض خطرناک شب‌کاری چه می‌دانید؟ جزییات جدید از جنایت هولناک در خیابان کارگر جنوبی تهران جزئیات دستگیری شرور مسلح سابقه دار در تهران چرا مردها علاقه‌ای به معلم شدن ندارند؟ لیست جدید لوازم آرایشی غیرمجاز اعلام شد (۱۰ نیر ۱۴۰۳) برخورد خودرو با ستون برق در مشهد یک مصدوم برجای گذاشت جزییات کشف اسکلت انسان در جریان لوله‌کشی + عکس آتش سوزی منزل مسکونی یک مصدوم برجای گذاشت (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه چیز درباره ثبت نام دانش‌آموزان افغانستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۴ + جزئیات از انتشار تصویر مدارک هویتی در فضای مجازی خودداری کنید زوج مواد فروش در شرق مشهد به دام افتادند (۱۰ تیر ۱۴۰۳) چگونه فرزندانی مستقل داشته باشیم دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده ضرب و شتم نگهبان پارک خورشید مشهد تصادف موتورسیکلت‌ها در اطراف مشهد ۲ فوتی بر جای گذاشت کم‌آبی شدید بدن سبب مرگ می‌شود رمزگشایی از ۲۰ فقره سرقت وسایل از باغ‌ها و کابل‌های فشارقوی برق در شهرستان طرقبه‌شاندیز این شش خوراکی را هرگز با معده خالی نخورید! علل سرفه‌های مزمن کودکان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

حمله پلنگ به کشاورز تایبادی

  • کد خبر: ۲۰۶۴۱۰
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
حمله پلنگ به کشاورز تایبادی
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست تایباد از حمله پلنگ به یکی از کشاورزان روستای پشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، یوسف اربابی افزود: این کشاورز که پیاده برای سرکشی از کشتزار خود عزیمت کرده بود، به‌ناگاه، با یورش این گربه‌سان روبه‌رو شد.

وی ادامه داد: پلنگ که دو توله نیز همراهش بودند با سروصدای کشاورز او را رها کرد و با توله‌هایش به‌سمت ارتفاعات روستای پشته گریخت.

اربابی بیان کرد: پس از تماس فرد مصدوم با خانواده‌اش، وی به بیمارستان «خاتم‌الانبیا (ص)» در تایباد منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

رئیس اداره محیط‌زیست تایباد ادامه داد: این روستایی از ناحیه بازوی چپ و قسمت روی سینه آسیب دیده، اما حال عمومی مساعدی دارد.

اربابی اضافه کرد: شهرستان تایباد، با غنای زیستی بالا، دارای گونه‌های ارزشمندی همچون پلنگ و قوچ و میش و آهوست، و در خصوص مواجهه با گونه‌های جانوری مختلف دوره‌های آموزشی متعددی همچون تعارضات با حیات وحش برای روستاییان، دانش‌آموزان و دهیاران این شهرستان برگزار شده است.

وی گفت: شهروندان، در صورت مواجهه با پلنگ، راه فرار را بر آنان نبندند و به هیچ عنوان در زمانی که پلنگ نزدیک لاشه و یا همراه توله‌های خود است به آن نزدیک نشوند و موضوع را به مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست منطقه و یا سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->