پزشکیان: قدرت ایران باعث شده هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز ما تجاوز کند+ فیلم رژه نیرو‌های مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در تهران + فیلم حزب‌الله لبنان شهادت یکی از فرماندهان ارشد خود را تأیید کرد| «ابراهیم عقیل» که بود؟ + سوابق حمله موشکی حزب الله به مواضع نظامیان جنایتکار صهیونیست شنیده شدن صدای انفجار در اطراف پایگاه عین الاسد نُجَباء رژیم صهیونیستی را تهدید کرد: ترور «ابو حیدر الخفاجی» را بی‌رحمانه‌ تلافی می‌کنیم قالیباف درگذشت محمود حکیمی را تسلیت گفت ایران تجاوز صهیونیست‌ها به ضاحیه لبنان را محکوم کرد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) شناور شدن ساعت آغاز به کار ادارات در کلانشهر مشهد مقدس چرا عراقچی سفر به لبنان را به تاخیر انداخت؟ تله انفجاری در خاش خنثی شد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) روسیه انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان را محکوم کرد ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر شهادت «ابراهیم عقیل» در حمله بیروت آیا واشنگتن و لندن به دنبال ارائه مجوز حمله به خاک روسیه هستند؟ سفیر ایران در سازمان ملل خواستار ورود جدی شورای امنیت به فعالیت‌های شرورانه رژیم صهیونیستی شد انهدام گروهک تروریستی در مرزهای جنوب شرق جهاد اسلامی فلسطین مسئولیت حمله به اتوبوس صهیونیست ها را برعهده گرفت حادثه امنیتی جدید در دریای سرخ (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) جزئیاتی جدید از هلاکت فرمانده ارشد گروهک تروریستی کومله در مرز مریوان عراقچی راهی نیویورک شد (۳۰ شهریور ۱۴۰۳) حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت + فیلم (۳۰ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر خارجه عربستان: کاهش تنش در دریای سرخ اولویت است

  • کد خبر: ۲۰۶۶۴۷
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲
وزیر خارجه عربستان: کاهش تنش در دریای سرخ اولویت است
وزیر خارجه عربستان ضمن ابراز نگرانی نسبت به تنش‌ها در منطقه، تأکید کرد «کاهش تنش در دریای سرخ اولویت است.»

به گزارش شهرآرانیوز، فیصل بن فرحان در همایش اقتصادی داووس ۲۰۲۴ نسبت به تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کرد و گفت: کاهش تنش در دریای سرخ اولویت است. حملات در دریای سرخ با جنگ غزه در ارتباط است. جنگ در غزه تمام منطقه را به سمت خطراتی بزرگ پیش می‌برد.

از زمان شروع عملیات طوفان الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی ارتش یمن این رژیم را در دریای سرخ و تنگه باب المندب تحت محاصره دریایی قرار داده و کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی را که به سمت اراضی اشغالی بروند هدف قرار می‌دهد. این اقدام باعث شد اخیرا آمریکا و انگلیس حملاتی علیه ارتش یمن انجام دهند.

به نقل از اسپوتنیک، بن فرحان گفت: اولویت ما ایجاد یک روند برای آتش‌بس از طریق همکاری واقعی در منطقه است. ما باید بر غزه متمرکز شویم. ما هنوز اشاره‌ای از اسرائیل درباره توقف جنگ ندیده‌ایم. باید فورا آتش‌بس در غزه برقرار شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->