ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

عبدالکریم حسن، خرید جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و رزومه

  • کد خبر: ۲۰۷۱۰۶
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
عبدالکریم حسن، خرید جدید پرسپولیس کیست؟ + بیوگرافی و رزومه
باشگاه پرسپولیس در اولین خرید زمستانی خود موفق عبدالکریم حسن قطری را جذب کند.

به گزارش شهرآرانیوز، سرخ‌پوشان پایتخت که مدتی است مذاکرات خود با بازیکنان پیشنهادی یحیی گل‌محمدی را آغاز کرده‌اند، پس از شکست در دوره اول مذاکرات خود با یک مدافع قطری، حالا با عبدالکریم حسن به توافق رسیده‌اند.

قرارداد عبدالکریم حسن با باشگاه پرسپولیس یک فصل و نیم است و این بازیکن قطری تا پایان فصل آتی برای سرخپوشان توپ خواهد زد.

عبدالکریم حسن، در پست مدافع چپ ۱۱۵ بازی ملی برای تیم ملی قطر دارد و قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز همراهی کرد.

حسن، سال‌ها در باشگاه السد قطر نیز حضور داشت، اما به دلیل مشکلاتی فوتبال قطر را ترک کرد و مدتی در اردن بازی می‌کرد. حالا که حسن بدون تیم مانده به جمع سرخ‌پوشان تهرانی پیوست تا رقابت تناتنگی برای پست دافع چپ میان علی نعمتی، مهدی احمدی و عبدالکریم حسن به وجود آید.

عبدالکریم حسن ۳۱ ساله، در سال‌های ۲۰۱۸، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ جزو تیم منتخب لیگ ستارگان قطر قرار گرفت. همچنین حسن ضمن قهرمانی با تیم قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در تیم منتخب این دوره از رقابت‌ها نیز قرار گرفت.

در حالیکه باشگاه پرسپولیس هنوز خبر پیوستن عبدالکریم حسن به این باشگاه را به صورت رسمی تایید نکرده، اما گفته می‎‌شود این بازیکن قطری طی ۳ روز آینده قرارداد خود را باشگاه پرسپولیس قطعی خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->